Glidaren 0 Postad 15 Oktober , 2005 Hej! Igår plockade jag bort alla dynor i min ryds 500dc. Allt gick bra men jag bestämde mig för att även plocka bort framstolarna. Förarstolen var det inga problem med, den sitter på två skenor så det gck snabbt och fint. Problemet började när jag skulle plocka bort passagerar stolen. Det gick inte, hur mycket jat än drog och vred och hade mig så rörde den sig inte ens 1mm. Det finns ingen synlig skruv eller fäste. Hur får man bort den??? Hjälp???? Provade även att losa sittdynan men det gick inte. Allt sitter som betong. Har ni förslag och tips så blir jag glad. Mvh Glidaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 15 Oktober , 2005 Hej, Skulle nog slå en pling till Ryds båtindustri till veckan. De vet garanterat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Glidaren 0 Postad 16 Oktober , 2005 HEj bossee,får nog göra det. Jag mailade i fredags efter att jag kommit hem men har ännu inte fått nått svar. kommer det inget svar på måndag så ringer jag på tisdag. //G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser