Holland69 0 Postad 14 Oktober , 2005 Zijn hier nog meer vorige bewoners van de lage landen die de scherenkust hebben ontdekt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 15 Oktober , 2005 Hmm! In English please! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 15 Oktober , 2005 Jag kan inte hollänska men väl tyska, jag tror att han vill att dom som har uptäckt den låga kusten (troligtvis holland) skall skriva in sig här. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 Oktober , 2005 Jag skickade ett mail till honom att det var kul att han skrev men att han måste skriva på engelska. /C Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Holland69 0 Postad 15 Oktober , 2005 Jodå, du kan mycket bra holländska, jag frågade nämligen om det fanns några landsmän till mig som hadde upptäckt den vackra skärgården i sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 15 Oktober , 2005 Då hade jag helt fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 15 Oktober , 2005 Testade babelfish och dom föreslår denna översättning till engelska ... To be here previous occupants still more of the low countries which have discovered the scherenkust Någon har vissa problem med det Hollänska språket ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser