searay 0 Postad 13 Oktober , 2005 Tänkte bygga en ankarbox att ha på badbryggan. Har någon ngt tips om vad man skall tänka på,materialval m.m. Hade tänkt mig något träslag. Tacksam för tips /Per-Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 13 Oktober , 2005 Ankarbox till att förvara ankaret eller linan i? Så här ser min lösning ut. Fungerar även som ankarfällare. Mvh /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 13 Oktober , 2005 Finns på alla Uttern S64:a orginal Svindyra men borde gå att enkelt fixa Material: Teak mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 19 Oktober , 2005 Em gammal mjölkback funkar med (skånemejeriers) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 19 Oktober , 2005 Teak är klart bäst. Själv har jag gjort en i ribbor som jag staplade på varandra. Först två på sidorna, sedan en fram och en bak. Återigen två på sidorna osv. till höjden blev lagom. Snyggt enkelt och fungerar perfekt. Fick plats med hela linan och ankaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser