Gå till innehåll
måndag 23 september 2024
Mickeolsson

Var kan jag hitta ett \"boatcover\" ?

Rekommendera Poster

Nu när det är dags att gömma undan ögonstenen så skulle jag vilja ha tag på ett Boatcover, alltså ett typ silvergarage som finns till bilar. I våras fanns det en kille på Blocket som sålde sådana men nu hittar jag inte honom. Det ska bara skydda mot damm och smuts eftersom jag är så lyckligt lottad så jag kan ha båten i varmgarage. Det ska passa en 22 fot Sea ray. Tips om var jag kan hitta ett till rimlig peng mottages tacksamt.

MVH Micke

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille

Finns på Clasohlson,

 

artnr. 44-2045 pris 495:-

 

/Wille

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag måste bara fråga för jag e på g att köpa ett sånt från Clas Ohlson men undrar över kvaliten?

Är det press a la Japan, dvs tunn prassel plast?

 

Nyfiken

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

Jag har ett boat cover som passar till en 20-22 fots båt. Lätt begagnat, har använt det sommartid under ca 6 månader. Har funkat kanonbra för mig, det är gjort i ett rejält material och inget tunnt prassel.

 

Säljes för 1500:-

 

Hör av er om intresse finns!

 

Hälsningar,

Peter

post-9260-1394234490,5781_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Clas Olsons kapell är bara skräp, består av en vanlig prassel press som är lite spetsig i ena änden. Fast det klart man får ju ett fint snöre också.... Det som Peter har verkar vara lite bättre, jag får höra av mig om det inte löser sig på närmare håll (och kanske lite billigare..)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...