Gå till innehåll
fredag 29 november 2024
speedboat

Stingray Kvalitet?

Rekommendera Poster

hej är det någon i detta avlånga land som känner till kvaliten på dessa ganska billiga båtar  tex finish plastarbete dynor är dynorna av tunnare sämre matrial??eller kanske likvärdiga med en del andra bowriders i ungefär samma prisklass hoppas nu att alla stingray ägare skriver i det här forumet

mvh speedboat

post-14131-1394234489,0974_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det blir lite fel att vi Stingray-ägare skriver och berättar om kvaliteten på våra båtar. Vi är ju lite färgad så att säga.

Jag köpte min för drygt en månad sedan och kan inte säga annat än att jag är nöjd. Det är relativbt stor påfrestning på överbygget på båten eftersom båten går i så hög fart (50-55 knop). Men å andra sidan upptäcker du sprickorna när du skall köpa en (om det finns några).

Skroven är specialgjorda för god ekonomi trots hög fart.

Jag anser (rätta mig gärna) att Stingray är i övre skalan av USA-båtar. Vill inte peka ut var de andra ligger.

Har fått enormt bra kontakt med fabriken när jag ställt frågor. Man kan registrera sig där och få tillgång till alla möjliga manualer till din båt. Men du måste bevisa att du äger en först (köpkontraktet duger).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...