Gäst Peter Postad 6 Oktober , 2005 Har precis kommit hem med en nyinköpt lätt beg. 2003 av rubr. båt. När jag provstartar motorn låter allt bra, utom ett ljudlarm som inte upphör. Kan inte hitta ljudlarmet beskrivet i någon handbok, någon som vet vad det larmar för?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Glidaren 0 Postad 7 Oktober , 2005 Hej! Olja troligast, fyll på så slutar det. Jag har så på min ryds 500DC med mercury motor, ett kort pip vid start och sedan slutar det. Däremot saknas det olja eller att det är för lite så tjuter det hela tiden. Lycka till. //glidaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 7 Oktober , 2005 Hej peter! Vad har du för motor, var bor du? det kan vara av betydelse, tex mycket snäckor i kylvattenintaget det är typiskt för västkusten. Eller en utombordare då kan det vara att det fattas olja. ge oss lite mer fakta. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst patrik Postad 8 Oktober , 2005 Hej Vart kommer ljudet ifrån ? Motorn eller ngn annanstans tex vid intrumentpanelen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser