Palmqvist 3 Postad 6 Oktober , 2005 Hej alla glada 695-ägare! Har en trevlig nyhet att berätta. Jag fick allt gammalt material från 695-klubbens hemsida av tidigare webmastern och håller som bäst på att lägga upp sidorna. Här finns massor med tips på hur vi kan förbättra en redan bra båt. Sidorna hittar ni på http://members.chello.se/ryds695klubben Kommer eventuellt att flytta på sidan i framtiden, 50Mb räcker inte så långt. Men håll till godo så länge så återkommer jag. MvH, Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1234qwER 0 Postad 6 Oktober , 2005 Hej Kul att se att klubben är återuppstånden. /oskar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Palmqvist 3 Postad 18 Oktober , 2005 Hej, jag har nu börjat lägga upp en ny hemsida för 695-klubben. I framtiden kommer vi finnas på www.ryds695.se Hör gärna av er och tipsa andra 695-ägare om vår klubb. Ju fler vi blir, desto roligare. -Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser