Gå till innehåll
söndag 10 november 2024
hustran

STORA spindlar.

Rekommendera Poster

När man var liten,var allting(nästan)stort.Nu har jag märkt att det bara är träden och spindlarna som är STÖRRE.Är det bara i Sthlms.skärgård de är så VIDRIGA?Spindlarna altså.Tycker att de blir fler o fler,större o större.Fasansfullt.Har några ggr.varit nära att förolyckasPga.dessa monster.Kan ingen göra nåt?Finns det inte nåt litet trevligt djur som äter såna?Har märkt att inte ens högtryckstvätten rår på dem.Hjälp!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja....spindlar är och förblir de vidrigaste djur som någonsin har skådats.....jag har ibland riktigt feta i badrummet hemma ...som tur e så har jag ingen varmvatten sjunt eller hur de stavas men iaf så kan jag få 90grader på vattnet.. och de gillar dem inte kan jag säga. mycket effektift, prova med de....smiley-laughing.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack snälla.....nu mår jag mycket bättre......Ha ha ha ha ...så synd att inte spindlarna kan läsa...2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Hustran!

Kan berätta att vi i Göteborg har ENORMA spindlar på båten, men de sitter som tur är ute! Jag tar vattenslangen och spolar bort dem... Hjälper inte det går min son en raid då han kommer på besök! Kanske du vill låna honom? *S*

Hoppas vi ses på chatten snart, då vi får nytt internet...smiley-kiss.gif\

//Annica

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker spindlar är underbara djur. Speciellt när de bor den svarta listen på båten (fan kommer inte på vad det heter). Problemet är att min sambo har spindelfobi. Mer än en gång har man vaknat av ett illvrål i örat då en spindel letat sig in i värmen och gör min sambo sällskap i sängen. Och för det hatar jag spindlar för jag vill ha min sambo för mig själv.

Rubinum; Skönt att höra vi har saknat er.smiley-cry.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Med tanke på att staten kan förbjuda det mesta tycker jag att dom borde kunna förbjuda spindlar. Speciellt dom stora äckliga som skrämmer halvt ihjäl både min och Riwallens sambos.. 9.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med BABA. Staten borde göra något åt dem. Det är ju inte bra för folkhälsan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä, när man måste upp klockan 2 på natten och skaka täcken för att det finns påhittade spindlar som är en halmeter stora på dom, så blir man ju rätt less... Kan ju inte vara bra för hälsan...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä och när sambon säger att de en halvmeter stora så blir till och med jag räddsmiley-surprised.gif\

Annars ska väl spindlar vara bra. Ryktet säger att de inte trivs där det är mögel så då har vi ju friska båtar. Men jag vet inte om jag tror på det där.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste bara tillägga ,att små spindlar är acceptabla.Det är de riktigt rejälaSk.biffkornamed kropp som en monstruös vindruva,som är FASAN.Skönt att höra att man inte är ensam,om tankegången,menar jag.Lånar gärna din son,Rubinum,om han är tillräckligt blodtörstig.Min slutade prata med mig,sen jag klubbat ett spräckligt monster.Dess värre hittar de mig även inne i båten,sitter gärna och klamrar på kompassen.Tror inte jag har en fobi,bara normal överlevnadstanke...11.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Rubinum; Skönt att höra vi har saknat er. smiley-cry.gif\

--------------------

Hej!

Idag har vi äntligen fått ny internetuppkoppling!2.gif\

Vi kan äntligen ansluta oss till er igen Go vänner...

//Annica & Lasse

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

HAHA hustran problem med navigeringen då. Lustig kompass ros det måste blivit.

Men tänk på att de små spindlarna ibland blir STORA.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Kan hända det finns en anledning till att de små rackarna har vuxit till sig. Må hända det är dax att ta fram kvasten och sopa bort lite spindel-käk? Alt. plantera in lite höns som äter upp krabaterna, sk. rationell vanvård.

/LC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad äter en spindel då??

Trodde de gick till Hemköp och köpte fryst panpizza. Och jag har ingen panpizza i båten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänkte mig ut o krama spindlarna,så fort det ljusnar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De är inte bara dumma, i går morse hade de smyckat mantåget så här vackert...

//Annicasmiley-kiss.gif\

post-5094-1394234488,7297_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske ett fall för Spindelmannen. Mina barn hävdar att jag kanske slår ihjäl honom någon gång.......

ps: Slår Du ihjäl en spindel så blir det regn..............

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åh vad det därför det regnade i somras hade ihjäl en hel familj.

Jag ber om ursäkt till svenska folket. SORRY

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...