Gäst anders Postad 3 Juni , 2003 hej jag har ett problem med att startmotorn går trögt ibland nästan som att den inte orkar den är ny från 02 då jag trodde det va det som va fel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Maj , 2005 Kolla kablarna som levererar ström till startmotorn.. oxiderade gamla kablar kan göra så att den ström som behövs inte kommer fram.. Även påpressade kabelskor ärgas, svårt att se... Är dina kablar gamla så skulle jag provat att byta dom.. mvh Björn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 25 Maj , 2005 Kollla huvudströmbrytarens funktion först, jag hade samma problem i våras. Kortslut polerna med en skruvmejsel eller lkinande och kolla om det funkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 25 Maj , 2005 Notera... Inlägget ni svarar på är 2 år gammalt... Alltid trevlig att folk hjälper till, men man kan misstänka att personen som ställde frågan redan har gjort något åt felet. (kan ju vara värdefull information för någon annan med liknande fel ändå!) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser