Gäst Mats Postad 3 Oktober , 2005 Hej Rund eller 3-kantig tub...vad e det för skillnad i upplevelse? Och en sån där tublina...vilken skillnad gör en sådan? Mvh, Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 3 Oktober , 2005 Tube= Ring, gummiring! Dom trekantiga brukar bara tvåsittsiga och runda brukar vara ensistiga.. Själv föredrar jag utan hål man sitter i. Utan är bara som en platt ring, Ungefär 20-35 cm tjcok! Airhead är det som tillverkar dom! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 3 Oktober , 2005 Schysst med 2sitsiga ska köpa en sådan till nästa sommar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 3 Oktober , 2005 Hur 17,kan en ring vara trekantig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 3 Oktober , 2005 De ska vara stora runda tubeer med hål att sitta i! (om man nu vill). Och det ska vara rocketlina! (med bungygrejen i mitten så det går duktigt undan i svängarna!). Det enda jag kan tänka mig som är bättre är om man kan vara mer än en person i... kräver mer av båten och trillar man av så slår man väl varandra... Men det får man ta... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser