Jonte68 0 Postad 2 Oktober , 2005 Hej Alla! Jag har en undran gällande den invändiga skötseln av min båt. Det är en helt öppen plastbåt. Jag har tvättat av hela båten och ska snart vaxa den utvändigt, men hur sköter man den invändigt, vill ju inte vaxa den där. Jag vill gärna kunna röra mig i båten utan att kasa rundor . Tacksam för förslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 2 Oktober , 2005 Om Du skall ha bruksbåts stuket så tar Du båtschampo, högtryckstvätt samt en sån där gul svamp med grön rugg. Då får bort 95% av löv, missfärgningar osv. Det som eventuellt är kvar kan Du ta med lite Vim på en Wettexduk. Skölj noga med högtryckstvätt eller vattenslang. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonte68 0 Postad 2 Oktober , 2005 Tack för svaret. Det behövs alltså inget annat för att typ skydda båten innvändigt ? (rätt nybliven båtägare) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 2 Oktober , 2005 Jag kan svara i vår..... Jag har inte gjort något annat men tyckte att det såg bra ut så nu är båten inpackad och klar för snön och isbjörnarna !!! //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser