forgus31 139 Postad 1 Oktober , 2005 Glöm inte att ostindiefararen avgår i morgon söndag kl 13.30 från frihamnspiren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 Oktober , 2005 Någon vänlig själ kommer förhoppningvis att lägga ut bilder på avresan. Själv kommer jag att (som vanligt) fiska. Men tack för påminnelsen/mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 Oktober , 2005 Hej alla Götheborgsintresserade. Givetvis kommer det bilder under dagen på afseglingen av vår tids största händelse. Jag skall ut på en dagstur och hoppas få möta denna gigantiska skapelse ute till havs. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 3 Oktober , 2005 Ganska trångt var det och skvalpigt av alla svall. Men en folkfest! Adjö farväl för sista gång jag afsked från dig tar nu må jag resa bort från dig och du må stanna kvar nu må jag resa bort från dig och du må stanna kvar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 11 Oktober , 2005 Hej! Det finns några bilder och film att se på vår hemsida, Klicka på loggbok! http://www.dromara.se *Kina i sikte* //Annica Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser