Gäst Petri Postad 30 September , 2005 Hur f-n kan dom på xxxx marina (xxxx) över huvudtaget ha kunder kvar??? Några otrevligare människor finns knappast på denna jord. När man ringer och pratar med dom och frågar när båten är klar så får man till svar: Vet inte...kan inte svara på det osv... På min båt är det bara en skitsak som skall fixas så jag ids inte flytta båten till nån annan marina. Den har nu stått i över en vecka och dom har inte ens BÖRJAT med båten!! Dom skulle ha börjat i Måndags...... Men som sagt, anlita ALDRIG under några omständigheter denna firma...för en sämre service går inte att få. Blir spyfärdig bara jag tänker på dom!!! Fy f-n!!! //Petri /// namnet på företaget borttaget av maringuiden.se anonyma inlägg av denna typen editeras. // Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 1 Oktober , 2005 Är man båtägare kan man ju fixa skitsaker själv om man inte har tummen mitt i handen, gäller förstås inte alla. Det förstår du väl att en skitsak inte genererar stålar, det tar vi senare attityden gäller ju om man inte ringer och tjatar varje dag. Du har ingen aning om hur mycket arbete marinerna har nu på hösten eller hur? Kanske är dom tvungna att beställa delar. Har du blivit lovad att båten skulle varit klar i veckan? Isåfall tycker jag att du ska tjata tills öronen ramlar av på dom. Om inte får du nog vackert vänta, tyvärr. Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 1 Oktober , 2005 Varför kan du inte ge dig till känna så marinans namn kan skrivas ut?/mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst skotten2 Postad 1 Oktober , 2005 Hmmm Det kan nog se lite PAMPIGT ut erhmmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 1 Oktober , 2005 Ja men vad e felet på båten då som du kallar småfix?Kan ju va så att det helt enkelt inte går ordna så på en gång?Du skrev inte va det gällde? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 2 Oktober , 2005 Jag tänker inte försvara marinan men försök att börja i rätt ända: Felets art har väl inte riktigt med saken att göra. Man lämnar in till en firma för att man inte kan, vill, får göra något själv och då skall firman var så proffesionell att den vet hur detta går till och då skall kunna meddela kunden tid och pris. Vad kom Ni överens om ?? ps. Att de är otrevliga är ju förstås inte bra,ds Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 2 Oktober , 2005 Petri. Om du nu inte ens IDS att flytta båten till en annan marina så verkar ju problemet vara av sådan art att du skulle kunna vänta ett tag till eller hur? Att sedan gå ut här på en sådan offentlig plats och smutskasta verkstaden tycker jag är orättvist. Det är väl bättre att du tar dig i kragen och lyfter på arslet och antingen flyttar din båt till en annan verkstad eller åtgärdar skitsaken själv. Att dom sedan skulle vara otrevliga utan att du skulle på något vis ha provocerat tror jag inte på. De flesta människor är av den naturen att man visar hövlighet mot andra. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser