rillez 1 Postad 28 September , 2005 hej var ute o firrade med min flipper ikväll och när jag ska åka hem så studsar båtuzlingen som en tokig gräshoppa.aha tänkte jag dax att trimma ner fören lite grann sagt o gjort trycker på knappen och det surrar i pumpen till trimplanen men det händer inget,.jag undrar om det kan vara oljan som är slut i systemet ock vad ska det vara för någon i så fall. hälz rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 28 September , 2005 ventil?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_G 1 Postad 28 September , 2005 Det finns mycket dyr olja, speciellt för trimplan, men det går lika bra med vanlig automatvxl olja. Kolla tråden här. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=42206 //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 29 September , 2005 hel allihopa har just varit iväg o slaktat en älg.o nu har jag en fråga vart fyller man på oljan hälz rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 29 September , 2005 Ska du frittera älgen? /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 29 September , 2005 nej jag tänkte steka den på gasolköket i båten fattar du väl hälz rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 29 September , 2005 vad ska du då med oljan till? /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 29 September , 2005 För att få älgen litemörare man man stoppa den i stäven på rillez båt och dra en repa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 2 Oktober , 2005 hej på er era tokskallar har nu fyllt olja automatlådeolja i trimplanen o nu verkar det att fungera. hälz rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser