SteinarP 0 Postad 28 September , 2005 Någon som har erfarenheter av montering av startspärr på båtmotor? Eller är detta något som måste monteras av firma? Fick veta av mitt försäkringsbolag att jag får rabatt på försäkringspremien om startspärr finns inmonterad i båten. Vilken firma i Göteborgstrakten gör sådana arbeten? All information är av intresse - tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 28 September , 2005 På vissa försäkringsbolag får du till och med bidrag för att sätta in en. Mvh Xander. http://www.marineprotect.se/nautilock-inst.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorn_o 0 Postad 29 September , 2005 Jag lät en startspärr bli monterad i våras och försäkringsbolaget krävde intyg, så en auktoriserad firma måste göra den. Ev kanske du kan göra montering själv och be någon firma intyga monteringen. Vad har du för motor? Gå in på dess hemsida och sök på återförsäljare i gbg-trakten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser