jonke_66 3 Postad 28 September , 2005 Verkar billig.. http://www.annonsborsen.se/search/view/object/47507 /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 28 September , 2005 Det sitter dubbla motorer i dom orginal så hästkraftsantalet verkar ju lite lågt Klart den flyter.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatsman 0 Postad 29 September , 2005 Flyter borde den göra...det säger ju jonke...han borde väl veta eller?.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daneva 0 Postad 29 September , 2005 Jo Den flyter säkert men är säkert en rishög. att skaffa 2 motorer och sätta i den plus att renovera den är inte gratis precis men för den som vill ha ett projekt så visst. själv älskar jag sånt, att få saker i dåligt skick i ordning och fint. har bara köpt renoveringsobjekt tidigare, den båt jag har nu är den första jag köpt som var topp från början. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatsman 0 Postad 29 September , 2005 ahaa.. jag trodde det var din Jonke men det verkar ju finnas många Exotic28:or..och alla som jag hittade verkar ju flyta, så flyter gör den nog. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 29 September , 2005 Neeeej min e inte tillsalu Min har dessutom några fler hästar Tyckte dock att den såg ganska ok ut trots allt.. Japps många Exotic 28:or här nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser