Brolle 0 Postad 26 September , 2005 Hej ! Kan någon rekommendera någon firma i Stockholmsområdet som kan sy ett nytt kapell till en Bayliner 2655 (någon med egen erfarenhet av bra resultat) samt ungefärlig kostnad. Eller kan det vara en bra idé att beställa ett nytt från fabriken i USA ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Classe Postad 27 September , 2005 Hört många som rekomenderat http://www.letastopshop.com/ de ska göra bra jobb till mycket bra priser. De har mallar på de flesta båtar/Kapell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Biljard-Micke Postad 29 September , 2005 Jag har en anons från en båt tidning: Hyrwall Nordica Strandvägen31 51291 Sexdrega-Borås Tel& fax: 033-280437 0705-280447 Han har 5000 olika båtkapell När jag ringed så hadde han 2st till min 1952 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kberg 0 Postad 29 September , 2005 Kan varmt rekommendera Hyrwall har själv köpt ett kapell därifrån till en Sea Ray. Passade perfekt! Priset var också bra. Dessutom är dem mkt trevliga! MvH Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matst 0 Postad 22 Maj , 2006 Kanske lite sent att svara på detta nu...... men det finns en firma i Nacka som heter Swemarine, 08-716 84 20. Damen här sydde alla dynor och kappel till Bayliner när det för många år sedan fanns ute i Nacka. Hon har även mallar mm för flera olika modeller. Har själv haft hjälp av henne ett flertal gånger med nya sidor till kapellet, omsydda dragkjedjor mm med mycket gott resultat. Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser