Kapten_Nord 0 Postad 26 September , 2005 Hej ! Jag behöver avgaslimpa till Mercedes 5-cylindrig motor. Var kan jag få tag på det ? Tar tacksamt mot alla tips. Kapten Nord Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Biffen 0 Postad 26 September , 2005 Hej, antar att du pratar om en diesel. kolla i så fall www.rodahl.se. Där finns allt du kan behöva Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rospiggen 0 Postad 26 September , 2005 Hej, jag marinkonverterar en mercedes 5-cyl (OM617) och har ej hittat nogon att köpa,så jag bygger en i syrafast stål. mvh. Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapten_Nord 0 Postad 29 September , 2005 Tack för tipsen! Tar gärna emot fler tips, även begagnat. MVH / Kapten Nord Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johan Postad 18 Oktober , 2005 KOLLA http://www.saunalahti.fi/~seppniem/english_index.html dom byggde hela motorn till mej. MB 250D -89 Går skitbra Vill du ha en bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mercedes Postad 19 Oktober , 2005 Bild på motor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johan Postad 19 Oktober , 2005 bild 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johan Postad 19 Oktober , 2005 bild 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst johan Postad 19 Oktober , 2005 bild 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser