pelmo 0 Postad 25 September , 2005 Jag har just bytt till nya dynor i min Exotic 28. Har därför de gamla dynorna kvar. Rött ylle och grått ylle.Är det någon som har användning. Skicket är fullt bruksdugligt. Är det någon som har användning för dessa? Är det i övrigt nån som har originaldelar kvar, lägg ut det här, man vet aldrig vem som behöver. Själv har jag just beställt gjutning av nya halkipar, då en hade spruckit. Skeppsholmen. Hälsningar pelmo@telia.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 25 September , 2005 Tjenare, Vad fick Du ge för dina nya dynor? Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daneva 0 Postad 29 September , 2005 HEjs ser att ni snackar dynor, bört mina i somras. böt de längst fram till en början det gick på 1800:- om man väljer bästa kvalitet som är gjort för att sova på men nån viss speciell dämpning. specialplast på odengatan fixade det på 1 vecka och var billigast.MVH Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 29 September , 2005 Där ser man.. det var ett bra pris! Har någon av er fixat nytt kapell? Det har jag... säger bara var rädda om kapellet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelmo 0 Postad 6 Oktober , 2005 Vi böt alla dynor - till högre, lite tjockare (10 cm) kvalitet med syntet tyg i blått med \bruna duttar\. Ett av de ,ett populära. Priset för ca 10 dynor blev 14.000 hos Marest, båtbyggarvägen i Hammarby Sjöstad. Pelmo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelmo 0 Postad 6 Oktober , 2005 Har en bra kapellmakare som heter Stjärn Kapell i Tumba eller Huddinge. Har gjort bra grejer för mina tidigare båtar och till bra pris (speciellt off- season) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser