Gå till innehåll
tisdag 07 januari 2025
pelmo

Originaldynor till Exotic 28

Rekommendera Poster

Jag har just bytt till nya dynor i min Exotic 28. Har därför de gamla dynorna kvar. Rött ylle och grått ylle.Är det någon som har användning. Skicket är fullt bruksdugligt. Är det någon som har användning för dessa? Är det i övrigt nån som har originaldelar kvar, lägg ut det här, man vet aldrig vem som behöver. Själv har jag just beställt gjutning av nya halkipar, då en hade spruckit. Skeppsholmen. Hälsningar pelmo@telia.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HEjs ser att ni snackar dynor, bört mina i somras.

böt de längst fram till en början det gick på 1800:- om man väljer bästa kvalitet som är gjort för att sova på men nån viss speciell dämpning. specialplast på odengatan fixade det på 1 vecka och var billigast.MVH Daniel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Där ser man.. det var ett bra pris!

Har någon av er fixat nytt kapell? Det har jag... säger bara var rädda om kapellet!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi böt alla dynor - till högre, lite tjockare (10 cm) kvalitet med syntet tyg i blått med \bruna duttar\. Ett av de ,ett populära. Priset för ca 10 dynor blev 14.000 hos Marest, båtbyggarvägen i Hammarby Sjöstad. Pelmo.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har en bra kapellmakare som heter Stjärn Kapell i Tumba eller Huddinge. Har gjort bra grejer för mina tidigare båtar och till bra pris (speciellt off- season)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...