miniraser 10 Postad 25 September , 2005 jag har blivit morfar i natt det blev en pöjkrackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baba 1 Postad 25 September , 2005 Grattis! (försökte säga det på chatten, men du hann logga ur...) Hoppas båda mår bra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 25 September , 2005 Grattis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 25 September , 2005 Grattis! En fråga; vad skall du köpa för present till honom? (jag menar du måste väl börja lära upp honom??)/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 25 September , 2005 Kul!Hälsa grabben o föräldrarna från steve! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 25 September , 2005 Grattis!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 25 September , 2005 Ett stort Grattis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 25 September , 2005 Ännu en ny fas i livet. Stort grattis. Mvh Xander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 25 September , 2005 Grattis /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogwan 0 Postad 25 September , 2005 Stort Grattis!!!! RW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 25 September , 2005 jag hade strul med nätet så jag flög ur kan man säga tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 25 September , 2005 jag tänkte köpa en selco och höra med steve om lite körlektioner åt pojken jag menar bättre skola kan man väl inte få Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 25 September , 2005 tack allihopa jag ska ordna en bild senare som jag lägger i denna tråd. både mor och barn mår utmärkt och ja jag kommer skämma bort honom. tack tack tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyB 1 Postad 27 September , 2005 Grattis! Nu har du ju alla möjligheter i världen att uppfostra en riktig sjöbjörn redan från första dagen. Kanonbra förutsättningar.. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 27 September , 2005 här kommer en bild på en riktig racerförare. syreslangen har inget med att han är född 2 månader förtidigt, den behövs när man kör så fort som han gör. tidtagaren hann ju inte ens starta klockan, pojken var ju i mål 2 månader före start. det kanske blir lillskrutten som får ge steve lektioner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miniraser 10 Postad 2 Oktober , 2005 Namnet på barnet kommer bli Ismo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 3 Oktober , 2005 Får Gratulera. Nu börjar du bli gammal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser