jingesson 0 Postad 24 September , 2005 Nån som känner till hur man underhåller sina fendrar nu inför vintern?Samt hur ska dom förvaras varmt/kallt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 25 September , 2005 Tvätta av dom med thinner och släpp sedan ut lite luft, och slutligen lägg dom i en svart sopsäck i svalt utrymme. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 25 September , 2005 OK.Jag lägger dom ute i jordkällaren då.Har nån gång hört att fendrar är som ett fint årgångsvin.Ska snickra ihop en fin hållare ala vinmodellen där jag snyggt kan rada upp dom tills nästa säsong. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 25 September , 2005 Man kan dansa och sjunga för dem. De uppskattar oxå lite ståupp... /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 26 September , 2005 Det var bra att veta, skall genast lägga mig i hårdträning. De vill ju säkert inte ha något halvtaskigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 26 September , 2005 måste man göra ngt åt dom? har aldrig gjort något med dom inför vintern.. tänk på att vi bor i Sverige och inte Alaska :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser