SvenA 0 Postad 24 September , 2005 Sedan tidigare har Wille sin båt utannonserad. Nu ikväll hittade jag Iwars båt på Blocket. Är det höstkänslor, eller? Min båt är inte till salu! Här skall seglas fram till torrsättningen om två veckor. /SvenA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 September , 2005 Man måste gå vidare i livet SvenA.;-) Hur blir det, var du intresserad av spinnakern? hör av dig isåfall. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iwar 0 Postad 25 September , 2005 Ingen fara Sven! Men fam växer så det behövs bättre plats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sockan Postad 26 September , 2005 Vi får väl hålla ihop magnumklubben ändå Jag och Maria seglar vidare med vår Lisa även nästa sommar Fast nu ligger hon under sitt vinter täcke , ja Lisa altså /mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SvenA 0 Postad 26 September , 2005 Kul att det någon mer som är trogen sin dam. Fick just offert från Gransegel (Rolly Tasker) på ny fock. 2.500:- med moms! Kollar dukkvalite mm. Vet av erfarenhet att sömnaden är utmärkt, köpte stor från samma segelmakare (via Segelhuset) för två år sedan. Drygt en vecka kvar till avmastning.......här skall seglas! SvenA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 26 September , 2005 Sockan, jag finns med i själen forever, även om jag byter storlek på båt. Och jag slutar inte att vinka på själsfränder. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Trissorange 0 Postad 27 September , 2005 Hej Nej här skall inte säljas nått utan jag kommer att segla vidare med min triss så länge den flyter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sockan Postad 27 September , 2005 Låter billigt Sven Kommer inte ihåg vad jag gav för min fock från OS-segel men det var nog mer , fast å andra sidan är jag kanon nöjd med den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser