Gå till innehåll
måndag 23 september 2024
Gäst emma

ATLANTICBOATS KÄNNER NÅGON TILL DENNA FIRMA

Rekommendera Poster

Gäst emma

hej har tänkt att ev köpa en ny stingray 180rx daycruiser genom ovanstående firma känner någon till denna firma är den(BRA DÅLIG). det skulle även vara kul om någon kände till stingray båtarna det verkar ju vara mycket båt för pengarna????????

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

http://www.atlanticboats.se/index.htm

 

Sköter dom hemsidan lika bra som firman så skull jag tänka mej för, innan jag handlar med dom.

Dåligt skötta hemsidor är dålig reklam.

Känner du osäkerhet, så betala inga pengar förrän båten levereras, i tid och är godkänd av dej.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har för mig att en firma runt Karlstad-trakten tar in Stingray. Men nu hittar jag dom inte...

 

Finns dessa också:

 

http://www.beckmarine.dk/

 

Håller med föregående talare, inga pengar förrän du tittat på båten...

 

Stingray är fina båtar för hygglig peng. Speciellt nu när dollarn är låg.

Jämför man en bowrider från Stingray med tex Uttern tappar man hakan.

Med lika motor pkt (Mercruiser), CE-märkta, full kapell osv så skiljer det uppåt 100'.    13.gif

 

//H

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare! Jag har en Stingray 200CS och är mycket nöjd med den! En riktig skön, sportig DC. Vad har de offererat dig för pris på 180RX och med vilken motor? Levereras den CE-märkt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ja dom måste väl vara seriösa eftersom dom är ett aktiebolag. eller?!?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst är det dålig reklam med dåligt skötta hemsidor. Men det är så många bra företag med dåliga hemsidor att det inte går att dra någon slutsats där. Ofta har de någon i bekantskapskretsen som bygger hemsidan och kvalitén blir därefter.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På älvsjömässan i vintras skyltade man med 159.900:- för 180RX.

VP 3.0 med SX.

CE godkänd och fullkapell.

Det trista var att båten man skyltade med inte alls var en 180RX utan en betydligt dyrare 185LX...... DÅLIGT!!!

 

 

//H

 

 

post-7045-1394234483,6353_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dubbelt så mycket som den kostar i USA alltså.

 

www.stingraypowerboats.com

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Ett tips på en läcker och snabb bowrider till ett riktigt bra höstpris. http://www.blocket.se/view/6082850.htm?caller=abl_s&l=0&c=1&city=0 Den här båten kan du till och med åka och testa innan köpet. Det finns många båtar till salu här i Sverige som du kan åka och titta på och en sådan här Crownline i nyskick blir inte så mycket billigare om du importerar den och CE-märker den i efterhand. //Apollo

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Emma

Hej apolla 11 tack för tipset men jag undrar är det bättre tycker du att köpa en 4 år gammal båt med knappt någon garanti eller köpa en ny 06 stingray för samma pengar med 1-2 års garanti på motor o skrov men då kan man ju tyvärr inte pröva båten. mvh emma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...