Gäst micke Postad 23 September , 2005 någon som vet vart man kan köpa motorställning / bracket i sverige. eller om det är någon som vet vart det kan tänkas tillverka en. ska byta tlll en utombordare till vintern / våren.den gamla b20:n med drev åker ut. tacksamför svar :micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miblo 0 Postad 23 September , 2005 glömde skriva att den ska hålla för en 115 hk. då båten väger ca 1200 kg med nuvarande aq 130/280 drev och 180 L soppa. micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 24 September , 2005 Vad ska du ha för motorn o drevet? Ska bygga om min, till inombordare om jag hittar motor o drev till ett vettigt pris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 24 September , 2005 Kolla på blocket.Gå in på båtdelar o tillbehör o sök på motorbock,Fanns iaf för ett tag sedan några rejäla.Bra pris med.Tror det fanns en för 200 tom=)Rejäl med hjul.Går ju skicka med bussgods för ett par hundralappar om det är långt ifrån. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 24 September , 2005 Vart bor du förresten?Ev skulle jag kunna ordna en åt dej.Isåfall efter dina egna önskemål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
miblo 0 Postad 25 September , 2005 den ska fästas på båten och köras med ..( inte på land för rep/vinterförv ) den har jag redan. .tack iaf. jag bor i norrbotten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 25 September , 2005 OK ja då missuppfattade ja dej.Men det finns kanske nån verkstad däruppe som kunde hjälpa dej.Du får väl kolla vidare.Säkert nån mer här som kan hjälpa dej.Ha d så gott! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
shetland 0 Postad 26 September , 2005 Hej! När vi bytte till utombordare så gjorde en kille en bracket åt oss. Plastade marinplywood ca 5 cm tjockt i form av en låda utprovad för båten. Har en 90 hk motor och båten/lådan har hållt....( Lite krångligt att förklara..) Vet annars att en del svetsar sina bracketar själva... Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser