GoranE 0 Postad 22 September , 2005 Hej på er allihop här på maringuiden. Ja brukar hänga på fendern.se men har nu köpt mig en plåtskorv i form av en gammalt (1969) prototypbygge, Folkparka. Den är relativt oanvänd och har mest stått på land, rosten är nästan obefintlig... Den skall genomgå en reinkarnation och återuppstå som en semiflybridge är det tänkt. Jag har en Havrockan530 med en Merc 1500 6 in line sen förut. Har ansökt medlemsskap i StålbåtOnline. Mvh GöranE här eller Göran med Havsrockan på fendern Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 22 September , 2005 Välkommen Göran till den goa gemenskapen som finns här på MG, gå gärna in på chatten oxå och upplev den live. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 22 September , 2005 Välkommen GöranE. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GoranE 0 Postad 22 September , 2005 Hmmm... var inne på chatten nyss och måste erkänna att jag inte fattar ett dugg?! Vad har denna och det som avhandlas där med båtar att göra? Lite besviken måste jag erkänna att jag blev. Jag håller mig hellre här på forat faktiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 23 September , 2005 Hej Göran Jaha du har hittat hit också, jag har hängt här ett tag nu. Så hjärtligt välkommen. Är inte så mycket powerboat snack (inget ont i det) här som det varit på fendern ett tag nu. Sven-Åke Lindström alias Gelis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 23 September , 2005 Dyker förbi och hälsar dej välkommern hit... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GoranE 0 Postad 26 September , 2005 Ja jo, jag ser inte ner eller tycker att den inte skall finnas, men jag själv kommer nog inte vara där så ofta tror jag. Men vi får väl se. /Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser