Gedda 24 Postad 22 September , 2005 Här tänkte jag att vi kunde lägga upp bilder som man vill visa när man är i chatten. får vi det maxrelax? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Jag undrar hur det möjligtvis skulle gå till ? Det går visserligen men då måste mann gå fram och tillbaka. När mann gör det så stängs Chatten av. Det låter sig nu inte göras så lätt, som det nu är. Om det finnes sakkunniga, så anmäl er !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 det är ju bara bifoga en bild:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 typ såhär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Var i Chatten, va ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 nej men jag menar alltså att man kan hänvisa till forumet när man ska visa en bild eller ngt:-) fattar du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Återin grabbar, läs frågeställaren. Rätta till mig om jag inte har fattat det rätt ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Ja, visaserligen, men då blir för långsamt !!!!!! Det skulle i alla fall bli för långsamt med direkta bilder på Chattet. Det är ju långsant, som det är bara nu, utan bilder. Att ladda bilder tar lång td, även om mann har, varesig bredband eller annat snabbare. Där är nog omöilighete med bilder. Jag var oxo inne på den tanken, men det går nog inte ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 hur ska jag skriva för att folk ska fatta??:cry: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 självporträtt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Fin bild !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Gedda, du läste mitt inlägg ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 flatlus? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 22 September , 2005 oj...............Gedda ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 En fiskebåt på Azorerna, på väg att lägga nät ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 en till gedda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 saltskärs kärring :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Är det en vanlig gräshoppa ? Efter mera studier, så är det inte en Flatlus, som du skriver !! Är det en sån ?? Det voro konstig dessa dagar, om någon hade flatlöss !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 tack sjorovarn för en förklaring:-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 OK, tack för tipset. Vi får se det hela hur det fungerar !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 förutom denna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 September , 2005 anemos. makrill Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 bild på skotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 skotten med fru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Som mann säger bilder på Chatt ! Mitt på Atlanten ! Skulle det smaka gott ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 22 September , 2005 En riktig anka /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 22 September , 2005 Oxo en variant ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 22 September , 2005 bild på le canard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser