Gäst Johan Postad 20 September , 2005 Hej, Jag har skaffat en ny båt och tänkte höra om någon kan tala om vad det är för märke och modell. Båten är från 1966. I medföljande dokumentation (försäkringspapper etc) står det att det är en Bertram 20'. Jag är dock osäker på detta och undrar om någon kan hjälpa mig. (Har ej köpt båten i tron om att det är en Bertram) Den ser ut att vara ritad av Ray Hunt som designade båtar åt många olika tillverkare som bla bertram, Chris Craft mfl på den tiden. Hade Ray Hunt något eget märke under denna period? Alla tips är välkomna. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jingesson 0 Postad 20 September , 2005 Är det inte en tidig Sea-Ray? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Postad 20 September , 2005 Är det inte en tidig Sea-Ray? ---------------------- Jag vet inte, men efter lite googlande så måste jag säga att det ser rätt likt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 21 September , 2005 har du några bättre bilder på lite närmre håll då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 21 September , 2005 kanske de skäms lite,för att de inte vet vad de köpt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Johan Postad 21 September , 2005 Sjorovarn skrev: Har Ni supit, eller? Jag tycker Ni verkar lite dimmiga på bilderna! F´låt, Micke ------------------------------ kanske de skäms lite,för att de inte vet vad de köpt. ------------------------------ Hehe.. näe då. Jag käms inte för det.. Kkorten är tagna av förra ägaren och det känns inte så sjysst att sitta och posta bilder av honom i alla möjliga olika forum. Jag får ta några egna bilder på närmre håll. Hls Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser