BosseA08 0 Postad 20 September , 2005 Hej Undrar om man kan få ett handtag i en handtagsfråga: Jag har en Ockelbo C20. På den sitter det två stycken svarta handtag ovanpå targabågen. Nu har ett av dessa gått sönder och jag undrar om någon har en idé var jag kan få tag i ett nytt. Handtagen är gjorda i ett plastmaterial och ser ut som kurvhandtaget till en bil jämnårig med Ockelbon (-78:a). Tacksam för alla tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Guest Postad 20 September , 2005 Jag gissar att det handlar om handtag av nylonkärna som omges av färgad PVC. 2 skruvhål på var sida som kan täckas med ett lock som sitter trätt på handtaget. Locken brukar brytas ned av solen. Dessa handtag liksom ett par andra typer finns på Erlandssons om du nu bor i Stockholm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BosseA08 0 Postad 21 September , 2005 Låter precis som mitt trasiga handtag. Man tackar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser