Gäst karlVanHeinkel Postad 11 Augusti , 2006 E4 Nyköpingsbro Statoil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maolsson 0 Postad 29 Augusti , 2006 Har letat och letat. Tackar så mycket.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nyborjare 0 Postad 24 September , 2006 Var tankar folk sina stora motorbåtar i Öresund ? vad jag förståt så är närmsta i Kasterup, jag tankar själv 2 st 20 liters dunkar och det räcker länge för mig men när en båt drar 2 liter distansen kommer man inte långt på det , rymmer sen tanken flera hundra lite funkar det väl inte med att bära dunkar , eller ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vattenmannen 0 Postad 26 September , 2006 Vilket jobb!! Mycket imponerande. Vill bara lägga till en liten men ack så viktig tapp i Björsund, Mälaren. Mellan Strängnäs och Sundbyholm. En av de ytterst få som finns i dessa vatten. Billiga Bengtsson heter stället och orginalet som driver macken ska ni definitivt hälsa på om ni har vägarna förbi. kolla bästföre datum på glassen bara... Vi ses på sjön nästa sommar! /Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 12 Oktober , 2006 Nån som vet var sjömacken i askersund ligger? Telefonummer? Öppettider? Är det statoil som driver den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 12 Oktober , 2006 Man kan även gå in på de olika bensinbolagens hemsidor och söka på båtstationer eller marinor och där få en aktuell lista. http://www.statoildetaljhandel.se/FrontServlet?validation_form=search_station&s=sdh&state=search_station&event=show_result&name=&street=&address_state=&community=&zipCode=&borders=STATOIL_SJOSTATION&search=Sök http://www.shell.com/home/PlainPageServlet?FC=/se-sv/html/iwgen/sok_station/app_sok_station.html http://www.okq8.se/privat/pastationen/sokstation/gpskoordinater http://www.preem.se/templates/page____111.aspx /W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 13 Oktober , 2006 Jag mailade Askersunds turistbyrå, så här kommer info om sjömacken där: Askersunds Marina & Kiosk tel: 070-296 28 48. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 13 Oktober , 2006 Tack alla som skiver=) jag har problem med att redigera men så snart det är löst kommer en ny lista. Mvh Xander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bills 0 Postad 15 Oktober , 2006 Grymmmmm lista, kan va bra att ha för framtiden! nice wooork! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musik 0 Postad 16 Oktober , 2006 Öresund - Landskrona - Lundåkrahamnen. Både diesel och bensin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
freguz 0 Postad 29 Oktober , 2006 macken på Husrö brann upp i somras... dock hört att man kan få soppa där ändå på nåt vis, nån som kan mer om Husarö macken? mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 21 December , 2006 Vättern. Karlsborg Statoil Tel: 0505-444 20 Hästholmen. Endast Diesel Tel: 0144-333 00 En liten rättning ang. Vättern. Rimforsa och Tannefors ligger vid Kinda Kanal. Har anslutning till Vättern via Göta Kanal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 23 December , 2006 Norra Norrland? Någon som vet - kan hur det ser ut norr om Höga Kusten? Tror att det finns en mack i Holmsund - men vad det är vet jag inte. Holmön? Norrbyskär? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Svwerker 0 Postad 8 Januari , 2007 Gryts skärgård, Östergötland: Fyrudden http://www.fyrudden.com/ Gryts varv http://www.grytsvarv.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Salstad 1 Postad 10 Januari , 2007 Vänern och kanaler runt omkring Vänersborg Vänerparkens Marina Telefon: 46 521 657 09 Tillhandahåller diesel, bensin, gasol, färskvatten, toalett, bastu, tvättstuga, cykeluthyrning, telefon, eluttag och latrinvask. http://www.vanerparken.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tulia 0 Postad 22 Januari , 2007 du har glömt r:et i vättern!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sahlback 0 Postad 13 Februari , 2007 Tar dom bara sitt eget bensinkort? På bilpumpar kan man ju tanka varsomhelst med vanliga kreditkort typ Visa, Masterkard. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
robline 0 Postad 21 Februari , 2007 Vice Amiral !!! Du får en heders-stjärna av mig.. gött !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ebzet 0 Postad 22 Februari , 2007 Såg att tryckfelsnisse hade vart i farten; Pampas=Shell Tel. 08-730 Tel. 08 66 Nummret stämmer om man bara tar bort texten Tel. mitt i (understruket). Kan va lurigt eftersom det nummret börjar med 08.... Jourtele finns även 0707355333 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Evita_wall 0 Postad 1 Mars , 2007 Finns en mack i Råå hamn också. Ligger strax söder om Helsingborg, Öresund, Skåne. Tror att man betalar kontant i kiosken, såvida de inte har ändrat det på sistonde. /Evita Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 19 Mars , 2007 Samma här !, Bra jobbat! , men gjorde du detta själv, med papper penna och gulasidorna , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jokijoker 0 Postad 19 Mars , 2007 Samma här !, Bra jobbat! , men gjorde du detta själv, med papper penna och gulasidorna , Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ante73 0 Postad 19 Mars , 2007 Någon som hört om det kommer Bensin snart i malmö trakten. Lite jobbigt när man har 265 liters tank och köra över till Kastrup varje gång. Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_swe 1 Postad 24 April , 2007 komplettering till Vättern, Domsand - endast diesel - tele 036-377644 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pettja 0 Postad 5 Maj , 2007 För nordbor eller långväga, Luleå Ettans båthamn. Bensin diesel. Skep o hoj på er............... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dunkelfink 0 Postad 6 Maj , 2007 Men fortfarande inget vettigt sätt att tanka på i Sundsvall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ThomasHog 0 Postad 10 Maj , 2007 Hej! Det finns även en mack i Södertälje=Statoil Tel. 08-550 647 12 Lat 59.11,3413N Long 17.37,8963E Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maelarpirat 0 Postad 13 Maj , 2007 Skoklostermacken ska eller har redan flyttats till skarholmen utanför uppsala Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strega 1 Postad 21 Maj , 2007 Den här hittar jag inte : Norra Stavudda PREEM 08-571 650 78 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 23 Maj , 2007 Statoil Sjöstation Sätra Småbåtshamn Stationsföreståndare: Lars OhlsonAdress: Sätra Småbåtshamn 12726 Skärholmen Tel.: 08-973078 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser