gladden 1 Postad 15 Juni , 2010 Finns det ingen enklare sökbar sida. Jag saknar också Alkylat bensin i listorna. Någon som har koll på det på västkusten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 13 Augusti , 2010 Jodå, finns en hyfsat aktuell lista över pump-alkylat!Blåmarkerade är sjömackar, men i övrigt gäller tyvärr bara bokstavsordning och lokalkännedom. Karta saknas. (Man får googla namnen & pricka in själv.)Vad gäller västkusten (nära Göteborg) är t.ex. Marstrand och Mollösund nya för mig, nytt är även att Statoil Styrsö verkar slutat med alkylat? http://www.aspen.se/Files/PDF/ovrigt/Bulk.PDF/Thomas Senast ändrad av Thomas-1 | 13 augusti 2010 | 15:46 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bildspel 2 Postad 21 Augusti , 2010 Listan kan uppdateras med Skokloster Marina där det nu går att tanka alldeles finfint. Däremot har det väl inte gått att fylla på nånting på Skarholmen på ett bra tag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matsstrand 0 Postad 10 Oktober , 2010 Lagunen i Malmö har nu även kortautomat till sin dieselpump. Det är riktig diesel utan en massa tillsatser. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 25 April , 2011 Ny sjömack i Motala tar både kontant och kort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 27 Maj , 2011 Flera mackar har lagts ner. Finns en bra sida som visar aktuella mackar i sverige. www.bensinpriser.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Corvus_corax 2 Postad 5 Juni , 2011 Den här tråden behöver uppdateras. Jag har också använt bensinpriser. nu, men den börjar också lida av dålig uppdatering. Finns det tips om någan annan bra sida för att hålla koll på mackarnas status och öppettider etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
explano 0 Postad 20 Juni , 2011 Dålig täckning av ostkusten norr om Öregrund. Mackarför bensin och diesel finns i Sandarne (Söderhamn), i Hudiksvall och i Härnösand. Uppgiften Juniskär (utanför Sundsvall) är inaktuell då tillräckligt djup för segelbåt inte finns vid macken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ljunghall 0 Postad 20 Juli , 2011 Var ligger sedelautomaten i Höganäs? Pumpen i hamnen ber man Öresunds Marin att öppna när man behöver, så betalar man i butiken. I alla fall om man ska ha diesel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jes_ 0 Postad 13 Augusti , 2011 Ängelholm / Skälderviken har kontoautomat för diesel och bensin! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jes_ 0 Postad 18 September , 2011 När tänker MG uppdatera listan? Senast 2009 och fruktansvärt inaktuell! Hallå Admin ... Någon hemma? Eller man sysslar enbart med att försöka skydda annonsörer? (dynor-tråden) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 29 September , 2011 Hej Jes. Kan bara hålla med dig tråden är slumrande. En föredetta (Xander) medlem skötte denna tråd. Det är meningen att ni som användare skall uppdatera denna tråd och på så sätt hålla den levande. Jag tar bort klistringen då den inte är relevant längre. //Maxrelax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 5 Mars , 2012 Kanske kan http://marinwiki.se/ ersätta denna tråd. Jag räknade på kartan ihop 10 sjömackar på sträckan Sandhamn-Landsort. Kanske finns det fler där. Hjälps vi åt kan vi få med många sjömackar i Sverige och kanske några i andra länder. Info om MarinWiki i denna länk http://www.maringuiden.se/forum/;thread=429181 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser