Kene 0 Postad 17 September , 2005 Är det någon som har beställt gamla tester på båtar från Båtnytt eller Vi båtägare.Nån som vet vad testet innehåller? Vi har en gammal Shetland som vi vill veta så mycket så möjligt om.Det där testet kostar 80 kr,inte så mycket pengar kanske.Men jag vill ju gärna veta vad jag får innan jag betalar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
balt 0 Postad 17 September , 2005 Jag beställde själv en test från Båtnytt för ett par år sedan och det visade sig vara samma test som vid något tillfälle var infört i tidningen. Det blir alltså billigare att ta reda på vilket nummer som testet var infört och därefter beställa just detta nummer av tidningen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 18 September , 2005 Kolla på biblioteket! De brukar ha gamla tidningar, gäller bara att veta vilken som sagt. Men det kostar gratis. Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
josa 1 Postad 18 September , 2005 Javisst!! det du får är särtryck från tidigare test i tidningen. Gör som Fredrik säger, ta reda på vilket nummer det är och spring till Bibblan. Fast det kan ju vara ganska skönt att få testet hemlevererat och sedan ligga o drömma i bingen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 18 September , 2005 Hej! Det finns ju Båtguiden till vänster i innehållsförteckningen här på MG. Fick 4 träffar när jag sökte på Shetland... Mvh //Annica Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 19 September , 2005 Jag har beställt ett test från båtnytt idag på en Scand dynamic 7100. Återkommer och meddelar om det var värt pengarna.. Mvh // Martin S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kene 0 Postad 19 September , 2005 Ok,,det låter bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 5 Oktober , 2005 Fick mitt test från båtnytt på mail höromdagen efter att ha efterlyst det, en taskig fotostatkopia i svartvitt. Testet var det dock inget fel på och bilder på båten kan man ju hitta på nätet (scand Dynamic 7100). Jag har tidigare efterlyst en ägare /f.d ägare till en dylik här på forumet utan framgång. Skulle vara roligt att få synpunkter från någon som ägt en. Mvh // Martin S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser