Gedda 24 Postad 15 September , 2005 Hej har länge undrat detta och har även frågat detta förr har jag för mig. Finns det någon båtskrot/kyrkogård. vore väldigt tacksam för svar:-) M.v.h Gedda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 15 September , 2005 Hej Gedda! Hade för mej att Laxoring skrev det på en tråd för länge sedan. Ock jag hittade den, kommer här. Mvh Xander. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=36880 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogwan 0 Postad 15 September , 2005 Hej Gedda! Enligt en sökning på nätet (alltså internet inte fiskenätet) så finns det en båtskrot i Grenå. Lycka till med inhandlandet därifrån då det garanterat finns en massa bra prylar till alla båtägare. Mvh/ RW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_prefekt 0 Postad 15 September , 2005 En godvän till mig råkade åka på semester med familjen till Grenå i sommras, tur att grabben har stor bil och liten familj :-). Ska försöka komma dit själv snart ska vara en riktig guldgruva. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Micke Postad 20 September , 2005 Hej, visserligen en bit bort men kolla: www.batmats.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst M Postad 28 September , 2005 Det finns två båtskrotar i Grenå som mest skrotar lite större komersiella fartyg. Sätter man någon av deras grejer på en medelstor fritidsbåt så får man höja vattenlinjen, om man inte sjunker förstås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 29 September , 2005 jotack sjorovarn.. har vart inne lite grann på den.. men det är nog lite för stora grejer :-D men tack för alla svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Bengt olsson Postad 29 September , 2005 Hej har varit och handlat flera gånger i grenå bla,gps,vhf.det finns både nyare o äldre grejer med garanti. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser