Gå till innehåll
söndag 12 januari 2025
BerraS

HELP

Rekommendera Poster

Hej alla glada båttokar! Jag har ett problem som jag behöver hjälp med, jag har en Wellcraft 21 sx med en V8 Mercruiser alpha drev, alltså ett riktigt jänkarjärn! Jag har inga fel på båten eller motorn eller drevet!! VAD GÖRA!

Jag blir snart tokig behöver fel nu..Ska jag köra över en grund i 45 knop så drevet får sig en omgång eller? PLIIIS HELP ME!!!1.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag vet...jag vet hur du känner dig...själv brukar jag alltid i såna lägen när man är lite uttråkad på alla polare med sina fel på båtarna ta fram borrmaskinen, borra ett stort hål i botten på båten...slå av länspumpen om du nu har sån lyx på en jänkebåt alltså...desto roligare utan faktiskt....sen kör du din båt rakt ut tills vattnet når fördelarlocket...då vänder du och använder öskaret o jobbar som sjutton...det är SPÄNNING det!!! man ska se land i horisonten o veta att nu är det tuffa tider!!

Du vet gå på grund o sådär...det är lite banalt...det tillhör ju inte en sjöbuse med jänkebåt...nä sånt är till för amatörer! Så fram med borrmaskinen nu o sitt inte där o vik ned dig...världen är full av loosers!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ingen dum ide, men dock inte riktigt vad jag söker, behöver mera avanserat hjälp en så!!

Problemet er bestånde, måsta ta till något riktigt effekfult så jag kan få ordning på problemet!1.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag lovar att hålet i botten blir bestående! Kan du tänka dig ngt mer effektfullt än när båten går till botten?? Och en massa nödraketer lyser upp himlen?? Tänk dig det sista syret som bubblar upp upp genom ytan när den gått till botten...de e grejer det!

Och bäst av allt! Det är ju att du är av med båten! En båtägares två bästa stunder är när man köper båten och när man säljer den sägs det, o du kan sitta o skröna efteråt typ :- sålt? nä sånt gör inte jag...till botten med skiten bara...

Dela detta inlägg