Gäst Wille Postad 7 September , 2005 Hurrra, vilken härlig dag! Chatten är öppnad! Halleluja!! /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 7 September , 2005 verkar som Dick labbar lite just nu. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 7 September , 2005 Och vi var där först, hipp hipp hurra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 7 September , 2005 Ja vi har varit här en bra stund /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 8 September , 2005 Jag var nyss inne men ni verkar ligga och sova./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 8 September , 2005 jodå, 2 sek, efter dig. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 September , 2005 Kan inte installera Java på min maskin då våran systemadm. sköter allt centralt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 8 September , 2005 Om du ber snällt så kan dom säkert hjälpa till med det. En begränsad installation som inte har rättigheter till det lokala filsystemet. Borde inte vara några problem. /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 September , 2005 Om de nu inte vill hålla mig borta från MG vill säga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 8 September , 2005 Jag får la chatta med dej under båtmat så länge. Mvh Xander. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 9 September , 2005 Nu har jag JAVA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 9 September , 2005 Det var ju glädjande det . Bra och trevligt med tillmötesgående IT-advdelningar /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser