Gå till innehåll
söndag 09 februari 2025
Gäst roffe

2 taks olja på 4 liter finns det?

Rekommendera Poster

Gäst roffe

tjenna ja ha bara sett 1 liters dunkar med 2 takt olja hur dåligt är inte det igentligen? räcker man fyller tanken 1 gång så ta flaskan slut. är ute en efter 4 liter iallfall, nån som vet nån nice olja för hyffsat pris? tackar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst OtR

Femlitersdunkar finns på alla mackar. 

Var handlar du? På Konsum?

//OtR 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst roffe

nej rusta! jasså ha fan inte sett 5 liters iallfall. så statoil eller shell q8 ha det. låter mycket bra, är det nån klass på oljan då?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst roffe

biltemaq våga ja inte handla på där vet man inte vad man får. ha en 90 hk motor, gillar ju mest mobil 1 och castrol oljan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Valvoline,castrol eller mobil är det som gäller....men va katten...shell är ju en av världens största på olja o bensin så varför skulle deras grejer vara sämre?

Biltemas prylar...njae...man vet ju inte riktigt vad man får...billigt...javisst...köpte vindrutetorkare där en gång till bilen...dom höll hemfärden i ösregn..15 mil...visst dom kostade bara 19.90 kr...och original 348 kr...så vad hade jag förväntat mig?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Statoil har stora dunkar, kanske inte på alla mackar men de kan säkert ta hem. Bra olja som inte ryker så illa. Kör sedan länge 1% i min snart 20 år gamla Mercury.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...