Tjocka_Trisse 0 Postad 6 September , 2005 Hej Synpunkter och omdömen på Johnson 23 önskas. Verkar vara en juste liten båt. TjT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 6 September , 2005 Hej, Jag har oxå gått och sneglat lite på denna fina båt som kan jämföras med Maxi 68:an. Samma yttre mått men trevligare överbyggnad (tycker jag) Inredningen med den breda välvda passagen till förpiken tilltalar liksom den utdragbara köksdelen likaså. Prismässigt så ligger den lite över Maxin, 50-65 har jag sett. Finns även några ex med inombordare och Sdrev. Sedan har den ju ett bättre lys än Maxin oxå. Några direkt nackdelar har jag inte att komma med. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidstahl 0 Postad 7 September , 2005 Vet inget om johnsson 23, men vi har haft en 26:a. Den trivdes vi otroligt bra med, och 23:an skall bara vara lite krymt. Så det kan nog varaen bra båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser