tollare 0 Postad 3 September , 2005 Hej, är ny här och nybliven motorbåtsägare (Tollare Competition) Nu är det snart dags att ta upp båten och jag saknar bockar. Vet inte vad jag ska använda, men alla här verkar vara väldigt duktiga på allt . Så har ni tips, blir jag väldigt tacksam. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raxz 0 Postad 3 September , 2005 Hej... nu hittar jag ingen bild på just din båt men skulle det inte gå att bygga en egen ställnig eller är den för stor för det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tollare 0 Postad 3 September , 2005 Båten är bara 5.10 X 1.90 och väger bara 700kg...så stor är den inte. Men jag vet inte hur man bygger en sån...eller hur många man ska ha eller var dom ska sitta. Tänk på att jag är novis vad det gäller det här :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
raxz 0 Postad 4 September , 2005 jag är övertygad om att du hittar en ritning på internet.. om du inte gör så finns det säkert nån du känner som vet hur man gör en ställning som ska hålla för en båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser