Pizzabagarn 0 Postad 2 September , 2005 Vilka med Windy är aktiva medlemmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 11 September , 2005 Lyfter tråden med hopp om att windy-folket vaknar till liv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
borre16610 0 Postad 9 Januari , 2006 Hei. Ta en titt på windy7800.com Tenkt til å starte windyklubb i Norge Mvh Børre obs@online.no Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikard 1 Postad 9 Januari , 2006 Håller med dig lite dålig fart på oss windysar!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Coronet27 0 Postad 19 Februari , 2006 Hej! Jag har bytt från en Coronet 27 Seafarer till en Windy 9800 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MilesAhead 0 Postad 29 Mars , 2006 Har forsøkt bli medlem av Windyklubben her inne...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikard 1 Postad 29 Mars , 2006 Inga problem!! Har skickat ett mail om hur du gör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Davvan 0 Postad 31 Mars , 2006 Hej på er windy ägare! Håller på renovera min nyinköpta 7800. En grymt fin båt, Ska lägga upp bilder framöver när solen kommer fram och jag har fått fixat till den lite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FirstOne 0 Postad 3 Augusti , 2006 Hej, Jag heter Pär Gabrielsson (FirstOne) och jag vill gärna vara med i klubben för Windy-ägare. Skickar en bild på vår 22 fots HC från 1976. Hör av dig med mer info om klubben, om det finns någon.. MVH Pär Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FirstOne 0 Postad 24 Augusti , 2006 Hej, Jag känner mig riktigt aktiv men saknar medlemmar med modellen 22 HC. Vi har köpt alldeles nyligen och jag är sugen på allt som heter Windy och främst 70-tal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
borre16610 0 Postad 3 September , 2006 Hei. Windyklubben i Norge er i gang. Se http://www.windyklubben.com Allerede 28 medlemmer ( Gratis) med alt fra 22DC til 37 GM Forøvrig ett medlem med 22HC Mvh Børre Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
per128 0 Postad 25 September , 2007 Kan inte annat än hålla med. Jag har precis införskaffat en fin 22 FC och saknar likasinnade. Är störtförälskad i båten efter en premiär tur på ca 40 Nm i kanonväder (23/9). Tyvärr slutade färden med upptagning så att suget efter att få komma ut kommer att plåga mig hela vintern. Vi i Windy-klubben måste försöka bli mer aktiva och dela med oss av erfarenheter mm. Längtar till våren! Peter Rudblom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bmb64 0 Postad 16 December , 2007 Hei alle sammen. Kom tilfeldigvis over denne klubben og meldte meg inn. Er superinteressert i alt som har med Windy og gjøre, og særlig de eldre modellene. Har selv en 24MC. Ikke mange av dem, den ble bygget i kun 38 eks. Ser det er et medlem til her inne med 24MC. Andre som kjenner til denne modellen ? Er interessert i all informasjon, bilder, gamle brosjyrer, erfaringer etc. etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bmb64 0 Postad 26 Januari , 2008 Hei igjen. Ikke mye aktivitet her ...... Oppfordrer alle til å melde seg inn i den norske Windyklubben på www.windyklubben.com Mer aktivitet på de sidene. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krabat 0 Postad 14 Maj , 2008 Hej alla Windyägare! Här kommer en ny 22dc ägare....vilken båååååt! Mvh Uffe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ljunga 0 Postad 14 Maj , 2008 Windysar är kanske lite inaktiva men det kanske beror på att vi inte är så många. Har en 24mc sedan 2 år tillbaka. En fantastisk båt. Stadig gång, bra utrymmen, dock lite törstig med den motor som sitter i - en VP 200D på 200 hk. Men vi älskar denna båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ErikLXIV 5 Postad 27 November , 2008 Jag har en Windy 22dc -69, merc 4,3LH 205hk -01 med alpha gen II -06. Den optimala badbåten för familjen, snygg, snabb, sjöegenskaper i toppklass.. Mvh, /ErikLXIV Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edvin 0 Postad 30 November , 2008 Hej Jag var inte medveten om att det finns en Windyklubb. Hur bir man medlem? Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser