Gå till innehåll
fredag 14 februari 2025
thegolfer3

Lyxyacht

Rekommendera Poster

Hellre då denna skönhet: [LINK]www.rick-tomlinson.com/Adele Week 26/default.htm[/LINK] Såg henne på nära håll vid kaj på Nya Varvet i Göteborg 20/8. Stod bara och gapade fånigt med ett lyckligt leende i ansiktet...

post-14404-1394234467,4255_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Aha, man skall inte ha med http:\ i länken, då blir det dubbelt... Nu funkar min länk oxå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst jimmy_lars

Nog för att jag kan skämnta och tjafsa en hel del på detta forum men tjafset i denna tråd tycker jag va ruskigt onödigt. Att kommentera hur roligt/ tråkigt någons inlägg är tycker jag inte hör hit. Alla är intresserade av olika saker såå det finns många inlägg som är ganska ointressanta om man inte är intresserad av saken i fråga. Själv tyckte jag båten va rätt häftig, vore coolt att ha om man slapp att betala.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja inte bråka nu herrar de e ju snart jul o allt.....

Själv tycker jag att det är en onödigt ball båt, hälften hade räckt gott synd att jag missa den när den låg i stockholm de hade vart kul o se den på riktigt....hmmm min tjej såg den men sa inte att den fanns där förens de va för sent, jädra henne.

Men jag fick iaf se ostindiefararen både i hamn och på avresan från stockholm, å man va ju inte direkt ensam åskadarbåt därifrån kan jag säga, haha sånt e kul när tusentals båtar flockas runt ett fartyg som småbarn runt en fiskdamm.

simma lugnt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fan, har räknat lite lätt här hemma.

Om den där knölen Larry skulle ta alla sina pengar och lägga i en säck och bara leva på dem utan att tjäna en krona mer så skulle den token kunna blåsa över 7,5 miljoner / dygn och detta i 50 års tid.

Hur är detta möjligt att det finns sånna människor med så sjukt mycket pengar så man inte ens hajar och samtidigt miljontals människor som inte ätit sej mätta på hur länge som hellst och vet inte ens hur en peng ser ut.......

Världen är bra orättvis ibland..........

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Wille

Det gäller väl bara att bli marknadsledande inom en bransch tidigt och sedan roffa åt sig resten av denna marknad på bekostnad av de konkurrerandes olycka. /Wille

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Många av oss jobbar ju på det, men med högst varierande framgång.

Förresten, vad ska man ha båtskrället till? Puttra omkring bland kobbarna i våra vackra skärgårdar? Ska man bo i båten kan man väl lika gärna ta in på ett hotell. Vill man se sig om värden finns det flygbolag som skuttar av glädje av att få kunder. Nästa synpunkt: Hur många timmar om året utnyttjar Larry sin ögonsten?

LC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst johan

Va snackar ni om?.Det är ju en MOTORbåt. Hela den onödiga diskussionen fördes ju i fel forum.

mvh/j

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fråga: [KUR]Vem skulle inte vilja äga denna, Klicka här // Andreas[/KUR] Svar: Jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...