havetsstorm 0 Postad 30 Augusti , 2005 Nu ni.......nu har jag precis lärt mej vad en björnhammarvagn är för något, men vet ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ulven 0 Postad 30 Augusti , 2005 Nej, men berätta gärna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 30 Augusti , 2005 Näääe ni måste ju få klura lite först....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ulven 0 Postad 31 Augusti , 2005 Jag gissar på en slags trailer som varven använder för att ta upp och sjösätta båtar. Är det rätt? /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 31 Augusti , 2005 Kan det vara någon specialvagn som varvet Björnhammar,tillverkar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 31 Augusti , 2005 Ja att det är en sort båtvagn är ju helt korrekt, men hur ser den ut? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chiefen 0 Postad 31 Augusti , 2005 Hmm. kan det vara någon vagn som hänger kvar under båten efter sjösättning. Har för mig att jag hört talas om någon som provat den metoden nyligen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 31 Augusti , 2005 Ja ja ja........båten hade ju legat på land i 4-5 år och en båt skall ju vara i havet så när hon fick vittring på vattnet så kunde hon ju inte bärja sej längre och slet sej loss för att komma i fort, men nu ska hon få se på vatten ska inte ta upp henne förens om typ 3-4 år eller nåt om inget oväntat händer....... alltså FEL FEL FEL en björnhammarvagn är nåt annat............ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Desibelle 0 Postad 31 Augusti , 2005 tåg? På en båtsida? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rikard Postad 1 September , 2005 En vagn som man kör hammare på som man slagit ihjäl en björn med??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser