Gå till innehåll
måndag 10 mars 2025
havetsstorm

Vattendunk

Rekommendera Poster

Hej o hå......

Jag har letat med ljus och lykta efter en vanlig hederlig plast dunk till vatten på 20l

hittar massor på 10, 15, och 25 men inte en ända på 20.. eller jo nån enstaka har jag stött på med nån gammal olja eller nåt i men jag vill ha en ny sådan, finns det nån som råkar veta var man köper en sån i stockholm?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har för mig att Biltema har en flexibel vattendunk på 20 liter. FInns även som 5 och 10 liter. Kolla där!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nja näe....dem där har jag redan tittat på, jag vill ha en hårdplastdunk.

Vet ju att de finns men som sagt inte var, en sån där säckliknande grej går nog bara sönder och så står man där med långnäsa och allt vatten i kölsvinet 4.gif

Anledningen till att jag just vill ha en 20l dunk är så enkel att den har precis rätt höjd för att få plats där jag vill ha den ......15 går ju att ha oxå men då går man ju bet på 5 panner 3.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste villigt erkänna att det gör ont i kroppen varje gång man lyfter upp den flexibla dunken och har därför alltid med mig en 10-liters hårdplastdunk ifall den flexibla skulle paja.

Den som söker skall finna......

Mvh Bagarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja oja.....en vacker dag står jag där med en blänkande ny hårdplastdunk på mina önskade 20 liter de e jag övertygad om......26.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahahaha!!!

Inte va sån nu, jag spelar i samma division som du nu........stålbåt serrö, visserligen ett par straxar mindre  än din men stål e ju alltid stål......

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De vart en liten störning vid sjösättningen för 2 veckor sen, vagnen fick för sej att den inte ville sitta kvar på traktorn utan åka sjäv ner i vattnet med en härrans fart sista 5 metrarna.......så här ligger hon med ca 3 ton vagn under sej.....hmm inget roligt med de just då men nu kan man tämka tillbaks och skratta åt skiten.......2.gif

post-2987-1394234465,6629_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

De är utan de... hehe med vagnen under gick de inte många knop kan kan lova, och manövreringsegenskaperna vart något nedsatta även dem....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

skotten du som kan stål du kan la kika ut en till mig! du kan ju överlägga alla objekt till mig eftersom du inte får tummen ur och köpt något 8.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...