jonke_66 3 Postad 27 Augusti , 2005 Hejsan, Jag kommer ganska snart lägga ut en webbsida om PS Exotic 28. Denna kommer innehålla historik, fakta samt en hel del bilder. Jag tar tacksamt emot bilder och tips att lägga ut på sidan. Ni som har renoverat era Exotic har väl förmodligen ganska mycket bilder. Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daneva 0 Postad 1 September , 2005 Det låter spännande Jonas. skickar dig lite bilder på min exotic vid tillfälle. Var förresten och tittade och provkörde din båt innan du köpte den. Världen är liten. MVH Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 1 September , 2005 Det strulade ju en del när vi skulle köpa den här, Så vi tittade runt efter en annan Exotic och fick upp ögonen för din båt, men vi ville helst ha diesel. Som sagt världen är liten. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soren_Gabrielsson 0 Postad 18 September , 2005 Hejsan, trevligt att se en del Exotic båtar , är på ``jakt`` efter en själv,så om någon vet eller får nys om någon så finns jag på 070 5493672 eller s.g@mbox301.swipnet.se. Ps har förnärvarande en lillebror till 28 .an. ( Alfa 24 ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simon78 0 Postad 19 September , 2005 Vi har en sida om våran renovering av en Exotic 28 [LINK]www.lundells.no-ip.com/exotic28/[/LINK]. Där har vi en del bilder mm. Det verkar som om bildgallerierna inte funkar just nu. Men jag får ordna det någån gång... Obs, det var några _ÅR_ sedan hemsidan uppdaterades. Nå är vi mer intresserade av att åka med båten än att göra hemsidor om den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst janne Postad 11 Oktober , 2005 hej! har själv en exotic 28 med en ad41dp Undrar om du vet vilken storlek på propeller man ska ha. har en A5 men tycker att den ej varvar fullt.Gör Ca:20 vid 3150 rmp Hälsningar janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 11 Oktober , 2005 Hejsan Janne, Jag tycker nog att du ska vända dig till propellertrim, dom är kanon duktiga på att lösa sånt. Gå med i Exotic klubben här på maringuiden så vi blir fler Exotic ägare som kan dela med sig av erfarenheter. Vart i landet har du din båt? Mvh Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simon78 0 Postad 11 Oktober , 2005 Angående exotic-webben; Jag skulle tycka att det var lite intressant med lite körfakta. dvs en tabell med motorer, vikt, propellrar och fart för varje båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 6 Juni , 2006 Hej Simon, Lite sent svar =) Jag håller med dig, Jag ska lägga upp en sida om detta. Jag drar iväg ett mail till alla så jag kan samla in lite uppgifter. /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser