-JB- 0 Postad 27 Augusti , 2005 Skulle behöva studera sträckan Mollösund - Tanumsstrand, men har inte sjökorten - kan man hitta dem i digital form någonstans? Finns det kanske någon demoversion av nåt navigeringsprogram? Mvh, Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 27 Augusti , 2005 http://kartor.eniro.se/query?what=map&mop=l5&streetname=&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=3;1243201;6446874;0;1220302;6469377;1266366;6424510;&mapcomp=;;;;;;;;;;;;;;0;0&search_word=&where=&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols= Här finns jättefina kartor, de duger väl?;-) /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-JB- 0 Postad 27 Augusti , 2005 Kanon!! Min telefonkatalog är allt för vattenskadad för att köra efter, men nu är det ju bara att skriva ut och köra! Tror du det är bäst att häfta eller tejpa ihop papprena? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 27 Augusti , 2005 Tar du inte med datorn? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 27 Augusti , 2005 Finns du i Göteborg så kan du få låna min CDskiva med Tsunamis 99, där har du kort runt de flesta kuster på vår planet. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
-JB- 0 Postad 27 Augusti , 2005 Hittade lite saker som låg och skräpade på dc, så det ordnade sig. Tack ändå! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Augusti , 2005 kan du maila över ostkustdelarna ?Blekinge till trosa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Hur idiotiskt som helst. Låna Tsunamis 99 och bara ladda in. Det är förståss en piratkopia Wille har. Det blir fängelsestraff för detta ! Eller att skicka kartor per E-post. Det låter sig inte bara inte göras, ur detta kartpaket av vektoriserade kartor ! Lumumba ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Använd du bara landkartor som Wille föreslår. Han är ju expert. Han kör ju traktor !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 28 Augusti , 2005 Varför heter du inte Richard Rättrådig ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Därför att du skulle kunna fråga detta. Och få hjälp. Jag förstår att det är svårt för Svensson att klara ut detta själv ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Lumumba! har du tänt på alla cylindrarna på en gång? Eller snedtänder du bara?:-) Vad jag gör med mitt originalprogram har du inte med att göra!! Punkt slut.:mad: /Wille som kör traktor (Volvo) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Jag skulle inte tro att Wille lånar ut sitt originalprogram, värde 140000.-Skr, till någon HI Du har inte som traktorkust råd med detta. Och vad gör med detta program i din lilla båt. Du har väl alldrig vari utanför Vinga ens HI Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Steve. du har mail. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Förresten verkar du bara vara lite avis Lumumba. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 TS99, är just det gamla programmet som har kopierats i Swedala. Den fordrar ingen dongle. Nyare Tsunamis går ej att använda i dubblikat, den fordrar en sk. Dongle. Det du Wille EXPERTEN !!!! Ditt gamla TS99 kan du heller inte skicka och installera per E-post !!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Jag vet vad som gäller med det nya oxå! Jag har även Transas Navigator pro om det är det du menar? Vad gäller att skicka med E-post så är det inte aktuellt ändå. /Wille Proexperten PS. jag är iallafall inte anonym, så vem tror du är mest trovärdig här?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Givetvis tror dom på DIG Wille, var inte orolig, du är ju en expert på ämnet har jag sett !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 28 Augusti , 2005 Hej Lumumba! Jag undrar om inte du har lite för mycket pucko i din Lumumba? Wille som är en göra go gubbe som alltid försöker hjälpa och är trevlig, klankar du ner på, det är inte vänligt. Jag tycker du bör be om ursäkt. Givetvis är det upp till dej, men tänk på det. Mvh Xander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Han kallar sig för Brasileiro på en annan tråd här bredvid. Så man ska inte ta honom på allt för stort allvar, det gör inte jag iallafall. Jag kallar honom för Kunta Kinte istället, det gör jag med alla sådana stollar. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lumumba Postad 28 Augusti , 2005 Han talar för sig SJÄLV Wille ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 E de hela släkten? Jag tror du skojar med mig Arvo? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kinda Kunta Postad 28 Augusti , 2005 Vocé nó e estubido, save Amigo ! Viva Brasil ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pilsner Postad 28 Augusti , 2005 Va, har ni pisner där ??? Är det inte läskedryk ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 28 Augusti , 2005 Hej Gubbar. Nu låser vi tråden. Den börjar att spåra ur. Mvh Maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 28 Augusti , 2005 Tack Dick, jag börjar känna mig som en hackkyckling. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Pilsner Postad 28 Augusti , 2005 Av tekniska själ, det råkade bli en fel bild. Men nu skall det vara den läckra bilden av sk. Pilsner ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 28 Augusti , 2005 Din kurs i Portugisiska var nog inte helt fullständig eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Läskedryck Postad 28 Augusti , 2005 Min kära Walle ! Vi måste alltid ha en god tro på våra kunskaper och vetande. Låt inte din tro vankla ! SKÅL ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser