stavhammar 313 Postad 22 Augusti , 2005 Det har återigen kommit upp på tapeten att det önskas en chatfunktion på maringuiden.se Tittar på detta under sensommaren och hösten. Skapar en röstning om detta i denna tråden /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst xander Postad 22 Augusti , 2005 Jag hoppas att många ser denna tråd och röstar, själv var det nära att missa tråden och röstningen. Varför inte en chatfunktion inom klubbarna. Mvh Xander. P.S. Jag röstade på en annan tråd, men kom hit. D.S. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 Augusti , 2005 Inte vet jag hur det går till att rösta men, JA, jag vill ha en chatfunktion Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 23 Augusti , 2005 Rösta gör ni högst upp i denna tråd /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Augusti , 2005 Har röstat och håller med Xander att chat funktion för klubbar vore inte helt fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Augusti , 2005 Jag vill nog påstå att den ev, irritation som troligen uppstår när vi är ett par stycken som på sena kvällar sitter och skriver lite mer eller mindre oseriöst svammel som inte alltid behandlar båtrelaterade frågor säkerligen kan undvikas med ett chatrum. Låt vara kanske enbart i de olika klubbarna men ännu hellre ett allmänt för alla pratglada. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baba 1 Postad 24 Augusti , 2005 Hittade maringuiden för ett par veckor sedan, och tyckte genast att någon form av chatfunktion vore på sin plats. Personligen tycker jag att det inte enbart ska vara i klubbar. Kan ju finnas andra som är med i andra klubbar med liknande intresse... Kanske även en funktion där man kan se vilka som är online. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 24 Augusti , 2005 du försniver väll inte för gott vi behöver sånna som dig här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 25 Augusti , 2005 Jag kommer givetvis att var på chatten sommriga och ljuva sommarkvällar..... Om jag inte är i / håller på med båten....Öhh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 25 Augusti , 2005 Hej Dan, Numera heter det mönstra av Men det hoppas vi inte att du gör. Krya på dig. Hälsningar MaxRelax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 Dan! En öl och Maringuidens chat en kväll vore la inte fel! jag menar vi har ju tagit en öl eller två tidigare!:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 25 Augusti , 2005 Tjena gubbs, Säg som det är Dan. Du får inte sälja för tanten. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 Men Dan! jag får la köpa din båt så du MÅSTE köpa en ny ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 det finns tusentals båtar dan. och du måste inte ha en stålbåt. köp en gammal trålare typ ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 25 Augusti , 2005 Köp dig en riktigt maskulin stålbåt istället.;-) En motortorpedbåt från flottan, då behöver du inget boende ute på landet, att du tar dig fram i mer än 5 knop!:-D /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 du kan få köpa min skotten! inte den store utan min träsnipa! lite små pill men helt okej! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 förresten så känns den här tråden redan som en chat ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 25 Augusti , 2005 jag behöver nämligen en lite större så man kan använda sig av uttrycket, STÖRST VINNER :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 3 September , 2005 ansvariga på MG hur går det med chat planerna? blir det ngn chat tro? vi får hoppas på det i alla fall!:-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seglaut 0 Postad 3 September , 2005 Efter att ha sett och läst ovanstående så anser jag det klart att ett tjatt rum alldeles tydligt behövs. George Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 4 September , 2005 En chat vore suveränt för det här forumet, så man slipper en massa gagg i superlånga trådar. Där man i stället kan hitta text man letar efter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 6 September , 2005 Chatt kommer idag eller senast imorgon. Den är av enklare typ eftersom det var lätt att integrera den i siten. Den är javaapplett baserad. Men det kommer att finnas en länk för nedladdning om ni inte har det installerat. Vi kommer kräva inloggning på maringuiden för att den skall kunna användas. Alllt som skrivs loggas och det kommer att finnas moderatorer. Till att börja med kör vi ett chattrum men om det blir mycket chatt så öppnar vi upp flera. /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 7 September , 2005 Det är nog lite det som är grejen med chatten! att vi som har kompisar här inte bara behöver prata båtar motorer och fiske med varann!;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 7 September , 2005 Hej, Nu är chatten färdig Klicka på MarinChatten i vänstermenyn och börja chatta. Ps. Glöm inte av att titta in i forumet då och då. Tycker Du att Chatten är bra, tala gärna om det för andra. Tycker du att chatten är dålig så tala om det för oss. Citat okänd Hälsningar från oss bakom tangenterna. maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser