JH-bo 0 Postad 22 Augusti , 2005 Hej, jag är på jakt efter en Polar 29 men det verkar svårt att få tag på, finns det någon som kan hjälpa mig/oss? Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zaccarin 0 Postad 13 September , 2005 Kolla på www.finn.no En Norsk version på blocket. när jag letade efter en Polar 29 fanns det fem st till salu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst G Postad 13 September , 2005 Hej, jag köpte en för två år sedan efter ha letat länge. Toppenbåt! Tittade även i Norge där det finns rätt många men prisläget är inte bra. Kostar nästa lika mycket i norska kronor som i svenska och då tillkommer frakt (om man inte bor på västkusten kanske). Enligt vad jag hört såldes det ett femtital av återförsäljaren i Kungälv samt en hel del som köptes direkt från Polar plast i Norge så det är väl inte direkt en uddabåt, men de är inte lätta att hitta. Antagligen blir båttypen mer eftertraktad igen nu när bränslepriserna är som de är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser