Gäst Johan Postad 22 Augusti , 2005 Vad är det för likhet mellan Anderssons gamla eka och John Lennon?? -Båda har haft en Mercery där bak... ... Anderssons gamla eka och John Lennon? Båda har haft en Mercury där bak... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 22 Augusti , 2005 Vågar man skämta om ett visst båtfabrikat?? Jag tar risken..... Vad är det för likhet med att få Aids och skaffa en Bayliner?? Jo, lätt att få men ett helvete att bli av med...... Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 22 Augusti , 2005 Vad är det för skillnad på en snigel och en BMW........på snigeln sitter slemmet på utsidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Le Canard Postad 22 Augusti , 2005 - Samtalar ni med er fru när ni älskar? - Ja, om hon är i närheten. LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 22 Augusti , 2005 Vaknar upp dagen gryr. munnen kletig tror jag spyr. Skinkor ömma hålet smärtar. Näsan lyktar gamla skärtar. I min vemod ångest brann när jag i rumpan kådis fann . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nickem 1 Postad 22 Augusti , 2005 du menar gayliner? *lågt* Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 22 Augusti , 2005 Varför har alla båtar en fender på utsidan? Det skulle se dumt ut med en Gibson.:-) -------------------------------------- Varför har alla motorbåtar så bråttom? Ja inte fan vet jag iallafall!;-) Det är ju ändå resan som är målet. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 22 Augusti , 2005 Frun: Jag har slapp byst, valkar på låren, gäddhäng och päronbak, snälla Oscar säg nått snällt så jag blir glad...: Oscar Du har i alla fall bra syn Begravningen sker nästa vecka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Augusti , 2005 - Vet ni varför kvinnliga ishockeyspelare måste ha suspensoar? - Näe!!! - Jo, för att undvika fläskläpp! Tobias, sex år, satt hos polisen. Han var på rymmen. - På polisens fråga varför han rymt, svarade han: - Innan jag somnade igår kväll hörde jag att mamma och pappa var väldigt bekymrade för amorteringarna som skulle betalas. -Lite senare vaknade jag av ljud från deras sovrum. -Där hörde jag att pappa säger jag drar mej ur och mamma sa jag kommer också, så då tänkte jag att det var ingen ide för mig att stanna och ta hand om amorteringarna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 23 Augusti , 2005 Så här är det att vara Norrlänning! 15°C Det blir inte varmare än så här i Norrland, så vi börjar här; När det är 15°C tar Stockholmarna på sig mössor, vinterjackor och handskar. Norrlänningen solar. 10°C Göteborgarna försöker förgäves starta upp centralvärmen i sina hus. Norrlänningen planterar blommor i trädgården. 5°C Malmöbornas bilar vägrar att starta. Norrlänningen cruisar i en Volvo 240. 0°C Destillerat vatten fryser. Vattnet i Torneälven blir lite tjockare. -5°C Folk i Skåne håller på att förfrysa. Norrlänningen grillar den sista korven före vintern. -10°C Gävleborna sätter på värmen i sina hus. Norrlänningen tar på sig en långärmad tröja. -20°C Stockholmarna flyr till Mallorca. Norrlänningen slutar fira midsommar, hösten har kommit. -30°C Folk i Malmö dör av kyla och försvinner från jordens yta. Norrlänningen börjar torka tvätten inomhus. -40°C Stockholm krackelerar sönder i kylan. Norrlänningen köar vid den lokala hembrännarn. -50°C Isbjörnarna börjar evakuera nordpolen. F21 senarelägger sin vinteröverlevnadskurs i väntan på bättre vinterväder. -60°C Torneälven förfryser. Norrlänningen hyr video och stannar inne. -70°C Den falska Norrlänningen flyttar söderut. Norrlänningen blir frustrerad eftersom det inte går att lagra brännvinet utomhus. F21 drar ut på vinteröverlevnadskurs. -183°C Mikroberna i maten överlever inte. Samernas renar klagar över att mjölkarnas händer känns kalla. -273°C All atombaserad rörelse stannar. Norrlänningarna börjar säga till varandra Helvete, vad kallt det känns ute i dag. -300°C Helvetet fryser till is. Norrlänningarna är ensamma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Loope 2 Postad 23 Augusti , 2005 Det berättas i trakterna kring Omsk, hur en urmakare där blev omskuren. För när fjädern for opp for den rakt på hans snopp. Så hemska och lömska är Omsk-uren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 23 Augusti , 2005 Sexköpslagen prövas Det var glädjeflickan och kunden Erik som hade tillbringat natten tillsammans. På morgonen när Erik skulle lämna sitt sällskap, ville han inte betala för natten. Hon reagerade naturligtvis och kontrade med att dra honom inför tingsrätten. Den stora dagen kom och förhandlingarna skulle just börja då en mellanstadieklass träder in i tingssalen. Domaren inser genast problematiken och kallar till sig glädjeflickan samt Erik. Han säger att med tanke på moralen i fallet så måste man låtsas att det inte är en uppgörelse mellan en kund och en glädjeflicka utan mellan en säljare och köpare av en lägenhet. Förhandlingen inleds med att Erik får förklara sig: - För det första var lägenheten fuktskadad. - För det andra var skithuset beläget alldeles för nära vardagsrummet. - För det tredje var lägenheten alldeles för stor. Sedan blev det dags för glädjeflickan att bemöta Erik: - Vad gäller fukten i lägenheten så var han väl förberedd då han hade tagit på sig dubbla regnrockar. - Vad gäller skithusets belägenhet i förhållande till vardagsrummet så kan det knappast spela någon roll för han sprang fram och tillbaka mellan de två rummen titt som tätt. - Slutligen vad gäller lägenhetens storlek så går det inte att komma med möblemang för en etta när man skall flytta in i en fyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 23 Augusti , 2005 Tilläggas bör att jag själv kör en sådan bil, mao jag driver med mig själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 23 Augusti , 2005 Pinocio fattade att han var av trä när han Runkade, och det tog eld i kuken.. Hmmm.....) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 23 Augusti , 2005 Vad är skillnaden på havsbåtar och Mors Dag ?? Mamma kan välja om hon vill ha tulpaner eller inte... (Visst var den dålig) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Le Canard Postad 24 Augusti , 2005 Pinoccios fru gränslade hans ansikte och sa: -Ljug, din djävel, ljug! LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sur Gubbe Postad 24 Augusti , 2005 Den eventuella lustigheten i första inlägget skulle bygga på A. Att John Lennon var homosexuell B. Att Freddie Mercury skulle ha haft ett homoerotiskt förhållande till Lennon samt C. Att de därvid skulle ha idkat analsex A. Vad jag vet var John Lennon inte homosexuell B. Har John Lennon och Freddie Mercury nånsin träffats? C. Vad jag vet (från undersökningar & från vänners utsago) idkar de flesta homosexuella män sällan analsex. Den variant jag hörde (och fnissade åt) när jag gick i femman löd Vad är det för likhet mellan Elton John och en gammal eka? Den varianten torde ligga närmre sanningen, men är fortfarande inte speciellt rolig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sur Gubbe Postad 24 Augusti , 2005 Originalet av Hasse Alfredsson lyder: Det bodde en kvinna i gränna som sin stjärtmuskel så kunde spänna att hon i detta hål kunde strypa en ål och till och med vässa en penna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Augusti , 2005 Då kvarstår den slutgiltiga frågan Dan. Vad står din pseudonym för? E du snål? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Augusti , 2005 Förstog jag väl, ville bara tända dig lite.;-) /Wille Ska visa min båt kl, 4 för en ev, köpare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 188 Postad 24 Augusti , 2005 Kan inte ni skaffa er en mailgrupp där ni berättar gamla dåliga vitsar för varandra så slipper alla andra se skiten, SNÄLLA!!! Wille, jag hoppas att du säljer båten för köp av något större, tråkigt annars... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Augusti , 2005 Givetvis Peter blir det till förmån för något större segelbart flytetyg. Har till och med haft funderingar åt Misil II hållet men även Dominant 78 lockar med lite mer fart. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 188 Postad 24 Augusti , 2005 Snälla Dan, unkna bögskämt, Pinocciovitsar och semisnuskiga felberättade gamla limerickar hör väl inte hemma i ett båtforum... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 24 Augusti , 2005 Jag håller mig utanför denna diskussionen då jag bara har lagt in en båtrelaterad om än lite torr historia. /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 188 Postad 24 Augusti , 2005 Jag skrattar ofta, men inte åt vad som helst. Det skall vara roligt också... Skit samma, jag skall inte lägga mig i mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jonas Postad 24 Augusti , 2005 Vem avgör vad som är roligt ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pizzabagarn 0 Postad 24 Augusti , 2005 Våra fruar såklart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
C-Star 0 Postad 24 Augusti , 2005 Om du läser på andra forum än _övrigt_ kanske du hamnar rätt i fråga angående båtrelaterade inlägg! Någonstans måste man väl ändå kunna diskutera annat än båtsnack, även på en båtsajt!? Är medlem även på andra sajter som innehåller ämnen såsom hus och ombyggnad, föräldraskap, hundar etc och även på dessa sajter diskutaras det annat än just vad sajten är ämnad för.Ingen har några negativa inlägg där om det. Get a life! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Augusti , 2005 Det som är mest orättvist med livet är sättet det avslutas. Jag menar, livet kan vara ett sant helvete. Det tar upp det mesta av ens tid och vad får man ut av det? Döden... Vad är det, en bonus? Jag tycker att livet borde levas baklänges. Först borde man dö, få det avklarat. Sedan kan man leva på ett ålderdomshem tills man kastas ut därifrånför att man är för ung. Man får en guldklocka och börjar jobba. Man jobbar 40 år till man börjar plugga. Man dricker sprit och sätter på brudar och förbereder sig för högstadiet. Man går i mellan och lågstadiet, blir ett barn, man leker, har inget ansvar, blir en baby, kryper in i mammas mage, flyter runt i 9 månader och slutar som en orgasm! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Augusti , 2005 Även jag kan ibland, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser