Brus 0 Postad 21 Augusti , 2005 Hej! Är det någon som vet vilket år Buster slutade med att nita skroven ex. RS modellen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brus 0 Postad 30 Augusti , 2005 Genom att ingen orkade eller visste svaret så har jag nu själv ringt runt och fått svar på min fråga. Men om det finns andra på sidan som har samma funderingar som jag så tänkte jag dela med mig av min information. Buster RS modellen var nitat till och med -96 då man lade ner produktionen på RS-modellen. De efterföljande modellerna som Buster tog fram, gick man över till att helsvettsa sina skrov. /brus Ps. Tur att telefonkatalogen och webben finns ibland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackan80 0 Postad 15 Mars , 2006 Hej, är det någon som vet något bra ställe som nitar om den? Eller kan man göra det själv? Eller är det ett alternativ att svetsa skrovet istället? Tacksam för svar. MvH Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aktertampen 0 Postad 27 Maj , 2006 Hej, Jag sitter i samma sits som du. Förra säsongen gjorde jag en liten undersökning på detta och kom fram till att Busterhandlarna vet lite om båtarna som de säljer samt att aluminiumsvetsarna hatar Buster. Köp alu nitar hos Busterhandlaren och sätt dit dom med Sikaflex imellan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser