frekop 2 Postad lördag kl 12:18 Hej, nån som vet hur mycket moment dessa bultarska dras med? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 599 Postad lördag kl 14:08 Kan inte svara, men gissar man måste veta vad det är för motor för att kunna svara! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frekop 2 Postad lördag kl 14:18 just ja missa den detaljen, det är en 3l 4cyl mercruiser Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 138 Postad måndag kl 09:28 Jag ställde en fråga i ChatGpt: "Du sade: Verkstadshandbok mercruiser 3L ChatGPT sade: Det verkar som du söker en verkstadshandbok för en Mercruiser 3L motor. Jag kan inte ge dig en direkt nedladdning av manualen, men jag kan ge dig några rekommendationer om var du kan hitta den eller vad du kan göra: Mercruisers officiella hemsida: Gå till Mercruisers officiella webbplats och navigera till deras supportsektion. Där kan du hitta manualer för olika motorer, inklusive Mercruiser 3L. Online manualer: Det finns flera webbplatser där du kan hitta användar- eller servicehandböcker för Mercruiser-motorer. Webbplatser som Boatfix.com eller MarineEngine.com har ofta manualer tillgängliga för nedladdning eller för att bläddra online. Återförsäljare eller verkstad: Om du har svårt att hitta manualen på nätet kan du också kontakta en auktoriserad Mercruiser-återförsäljare eller verkstad. De kan oftast tillhandahålla en manual eller ge dig vägledning. Om du har specifika frågor om motorservice eller felsökning kan jag också försöka hjälpa till med det! ChatGPT kan begå misstag. Kontrollera viktig information." Har du kollat efter verkstadshandbok på Mercruisers sida? Kan finnas där kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser