gilla 1 Postad söndag kl 20:34 Jag har en Garmin radar som inte fungerar. Behöver hjälp med att få den att funka. skickar med bilder. 7D74D1EA-8272-4A27-B9D1-937A4337B7B6_1_201_a.heicFetching info... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 179 Postad söndag kl 20:55 Ser ut som om den behöver packas upp och monteras. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gilla 1 Postad måndag kl 06:18 (redigerade) Jag men så ligger det inte till... Bortse från kablarna Redigerad måndag kl 06:22 av gilla La till text Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gilla 1 Postad måndag kl 06:21 Finns det någon som kan laga radaren? Behöver en "expert" på Garmin. helst i Sthlm området. . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 680 Postad måndag kl 07:58 2025-03-24 vid 06:21 skrev gilla: Finns det någon som kan laga radaren? Behöver en "expert" på Garmin. helst i Sthlm området. . Du får nog beskriva lite närmare vad som händer och inte för att få några seriösa svar överhuvudtaget. Nu är det ungefär på nivån "det är fel på min bil, behöver tips på vem som kan laga den". Är den stendöd, verkar den leva men går inte få någon kommunikation, "låter" det något ur den, verkar den snurra men det kommer ingen info/bild o.s.v. ? Vad är det för modell, ålder, vad har du för display för att visa radarbilden, ev. felmeddelanden, finns det ens spänning fram, drar den någon ström.....? Men bara genom att titta på bilderna ser det ju ut att ha varit en del fukt i den. Och är den mer än ett par år gammal (vilket den nog verkar vara) så lär det kosta mer än den är värd att få reparerad. OM nu felet är inne i radarn. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad måndag kl 09:59 2025-03-24 vid 06:21 skrev gilla: Finns det någon som kan laga radaren? Behöver en "expert" på Garmin. helst i Sthlm området. . Jag brukar kontakta Nobelius Elektronik & Data när jag/vi behöver service/reparation av vår navigationselektronik. De har ingen flashig butik och inte heller några avlönade influencers som skriker högljutt på alla "sociala kanaler", utan är några truliga gubbar som har varit med förr. Ibland svarar de i telefon på nummer 08-211155. Nej, jag har inget ägande i det bolaget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gilla 1 Postad måndag kl 14:52 Tack har pratat med Nobelius Tusen tack för hjälpen Anders 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser