tobbe36 1 Postad 18 timmar sedan Är sugen på en HR 610 CB. En nackdel mot liknande båtar jag kikar på är att denna inte har kapellgarage. Hur stor skillnad gör det skulle ni säga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 175 Postad 10 timmar sedan Menar Du att de flesta båtar säljs med sådant? I vår hamn har många båtägare täckställning med presenningar av olika slag. Oavsett är inget av dessa ovan som obligatoriskt följer med en båt. Snarare undantag. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 477 Postad 7 timmar sedan 2 timmar sedan skrev Hybro: Menar Du att de flesta båtar säljs med sådant? I vår hamn har många båtägare täckställning med presenningar av olika slag. Oavsett är inget av dessa ovan som obligatoriskt följer med en båt. Snarare undantag. Detta är inget svar på trådskaparens fråga. 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tobbe36 1 Postad 7 timmar sedan Kapellgarage är en lucka man fäller ner kapellet i på båten. Inte ett garage till båten. 😅 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 477 Postad 3 timmar sedan Jag ägde en sådan båt för några år sedan, båten är det inget fel på. Det som gjorde att jag sålde den var krabbet med kapellet. Maila mig gärna så kan jag förklara när vi bytt telenr med varandra. Mvh J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
klusa 14 Postad 3 timmar sedan 14 timmar sedan skrev tobbe36: Är sugen på en HR 610 CB. En nackdel mot liknande båtar jag kikar på är att denna inte har kapellgarage. Hur stor skillnad gör det skulle ni säga? Hej, Hade en Yamarin 59HT med kapellgarage. Praktiskt att få undan och "osynliggöra" kapellet. Man fick dock lägga ner lite mer tid och vara mer noggrann så att man inte skadade plastrutan när man vek ihop kapellet. Dealbreaker. Nej! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser